fredag 3 juli 2020

Magasinsgatan


Igår var vi en snabbvända i Göteborg för att titta på lite saker inför ett jobb , med mig var mamma så vi passade på att ta en inspirationsrunda och lite go lunch i Haga . Men vi startade på magasinsgatan och där  vet man alltid att man får en dos av inspiration , det är så härlig miljö att vara i.  Artilleriet har två butiker en med kökssaker och en med möbler mm , de har byggt upp fina miljöer där man bara kan gå runt och bli inspirerad och sugen på att handla hem typ allt :-)  



Jag blev så kär i denna spegeln , så cool :-)




Dessa vaser har ju funnits ett bra tag men jag tröttnar aldrig på dem , de skulle passa perfekt på våran tv bänk , tyvärr lite för dyr bara men man kan ju alltid drömma eller hur ... och väggen är ju så fin !!








Den röda lampan över bordet blir man ju också så nyfiken på , vet tyvärr inte vad den heter .. är det nån av er som vet?



Här kan jag sitta hur länge som helst och fika o bara titta pp folk som strosar förbi i solen , så härligt .



I Artilleriets köksbutik går man ju också bara runt o blir kär i allt :-) vem skulle inte vilja ha detta fina fiskfat eller citronskålen , så himla fin !!!!! 






 En annan mysig butik som ligger på en innergård vid da matteo och artilleriet är FloraMor och krukatös så mysig med en innergård och en massa fina växter mm ..




23 kommentarer:

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams. Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han slöt mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavhjul som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollstavarna, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett problemproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} Du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) Älska trollformler
2) Lost Love Spells
3) Stoppa skilsmässor
4) Giftermål
5) Graviditet spell
6) Uppdelningar
7) Dödsförtroll
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

micheal pan sa...

I just want the whole world to know about this spell caster I met
two weeks ago, wisdomspiritualtemple@gmail.com I cannot say everything he has done for me my wife
left me 3 years ago left with my kids I was going through online
when I meant this wonderful man's testimony online I decided to
give it a try and my wife is back to me now and we ar1e happily
married again cause is too much to put in writing all I can say is
thank you very much am very happy .and does alot of spell
including Love Spell
Death Spell
Money Spell
Power Spell
Success Spell
Sickness Spell
Pregnancy Spell
Marriage Spell
Job Spell
Protection Spell
Lottery Spell
Court Case Spell
Luck Spell etc. In case you need his help contact him on this email
address wisdomspiritualtemple@gmail.com he is a good man
thanks.whatsapp number +234813 648 2342

Unknown sa...

Jag heter Bernada Gaspar. Av respekt för dig och dina besvärjelser måste jag göra detta vittnesbörd känt för alla. Jag har varit hos andra trollformler utan att se något resultat, allt de vill ha var efter mina pengar. Jag önskade bara att jag kom till dig tidigare, jag fick det bästa av dig. Min ex man var borta i ett år och jag gick överallt och andra trollformler för att få hjälp men inget resultat förrän min vän presenterade mig för Dr Isikolo. Efter att kärleksbesvärjelsen var klar fick jag äntligen ett samtal från honom på mindre än 48 timmar. Hans besvärjelser gjorde underverk och min man är tillbaka med full av kärlek. Det var som ett mirakel! Han kom plötsligt tillbaka med blommor som sa att jag borde ge honom, jag blev verkligen förbluffad och chockad när min man knäböjde och bad om förlåtelse och att jag skulle acceptera honom tillbaka. Jag har verkligen ont om ord och glad, du är en Gud sänd till mig och hela min familj. Och nu är jag en glad kvinna igen. Tack så mycket Dr Isikolo. Till alla som letar efter en riktig trollformel, kontakta Dr.Isikolo via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

Unknown sa...

Jag heter Ivanka Fabijan och jag vill dela ett vittnesbörd om mitt liv för alla. Jag var gift med min man Amos Fabijan. Jag älskade honom så mycket att vi har varit gifta de senaste 8 åren nu med två barn. när han åkte på semester i Frankrike menade han en dam som hette Marie. han berättade att han inte längre är intresserad av äktenskapet längre. Jag var så förvirrad och sökte hjälp och jag visste inte vad jag skulle göra förrän jag träffade min vän Maria och berättade för henne om mitt problem. hon sa till mig att inte oroa sig för att hon hade ett liknande problem tidigare och presenterade mig för en man som heter Dr Isikolo kärleksförtrollning som förtrollade sitt ex och förde honom tillbaka till henne efter 2 dagar. Jag kontaktade honom för att hjälpa mig få tillbaka min man och han bad mig att inte oroa mig för att hans fyra fäders gudar kommer att kämpa för mig. Han sa till mig efter två dagar att han skulle återförena mig och min man. Efter två dagar ringde min man och berättade att han kommer tillbaka för att uppsöka saker med mig. Kärleken och lyckan vi delade är återställd. Du kan kontakta Dr Isikolo e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

anonymous sa...

DR ISIKOLO är helt enkelt den bästa trollformaren och hjälparen. Jag heter Loreta Emilio, av respekt för dig och dina trollformler måste jag göra detta vittnesbörd känt för alla. Jag har varit hos andra trollformler utan att se något resultat. Jag önskade bara att jag kom till dig tidigare, jag fick det bästa av dig. Min ex man var borta i ett år och jag gick överallt och andra trollformler för att få hjälp men inget resultat förrän min vän presenterade mig för Dr Isikolo. Efter att kärleksbesvärjelsen var klar fick jag äntligen ett samtal från honom. Hans besvärjelser gjorde underverk och min man är tillbaka med full av kärlek. Det är ett mirakel! Han kom plötsligt tillbaka med blommor som sa att jag skulle förlåta honom, jag blev verkligen förbluffad och chockad när min man knäböjde och bad om förlåtelse och att jag skulle acceptera honom tillbaka.. Jag har verkligen ont om ord och glad att om 2 dagar, kärleken och lyckan återställdes. Tack så mycket Dr Isikolo. Till alla som letar efter en riktig trollformel bör kontakta DR ISIKOLO via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +234-8133261196.

Unknown sa...

Jag läste några vittnesmål om kärleksbesvärjelser som Dr Isikolo gjorde om hur han har hjälpt många människor att få tillbaka sina före detta älskare inom 48 timmar. Med vänliga hälsningar tänkte jag bara på om det var sant och om den här mannen verkligen kunde hjälpa till att få tillbaka min älskare som jag älskar så mycket. Jag bestämde mig för att kontakta honom eftersom jag älskar min pojkvän väldigt mycket och vi har varit ifrån varandra i ett par månader, jag saknade honom så mycket. Jag har försökt alla andra sätt att få tillbaka honom men inte lyckats. Jag kontaktade Dr Isikolo och han berättade för mig att mitt ex kommer att komma tillbaka till mig inom de närmaste 48 timmarna när jag följer förfarandena för hur allt görs. Dr Isikolo släppte honom till mig och visste hur mycket jag älskade och ville ha honom. Och öppnade hans ögon för att föreställa sig hur mycket vi har delat tillsammans. Mitt ex är nu tillbaka till mig igen. När jag skriver detta vittnesbörd just nu är jag den lyckligaste tjejen på jorden och jag och min pojkvän lever ett lyckligt liv och vår kärlek är nu starkare än någonsin. kontakta honom så sviker han dig inte. också. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

Unknown sa...

TACK DR ISIKOLO SOM KOMMER TILL MIN RÄDDNING PÅ MINA VÄRSTA STUND.
Jag heter Dora Badila. Min man och jag har kämpat mot äktenskapsproblem under de senaste 6 månaderna och jag visste inte att familjen var hjärnan bakom de problem vi någonsin haft. Problemen eskalerade och han flyttade så småningom ut ur huset. Jag var ensam med min dotter och livet var eländigt utan honom vid min sida. Jag gjorde allt jag kunde för att få slut på problemen men utan resultat. Så jag var tvungen att söka hjälp vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO. Precis som jag alltid har velat hörde han mitt rop och kom mig till hjälp. Han löste problemen vi hade och min man och jag kom tillbaka tillsammans och det förvånar mig fortfarande när jag får resultatet inom 2 dagar som han lovade. Om du har problem med din partner, kontakta honom nu och han kommer inte att svika dig lika bra eftersom han är pålitlig och pålitlig. mejla honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196.

Unknown sa...

När allt hopp förlorades om att få mitt förhållande att fungera igen mellan mig och min pojkvän, kom DR ISIKOLO och fixade allt och han kommer att förbli uppskattad av mig resten av mitt liv. Alltför många gånger gick jag igenom känslomässiga trauman på grund av de oändliga problemen jag hade med min man och det ledde till att vi gjorde slut och jag sökte hjälp och fick reda på DR ISIKOLO som kom till min räddning. Han berättade för mig förfarandet och uppmanade mig att följa, vilket jag gärna gjorde och han försenade inte processen med att ge lösningen på mina problem och jag fick resultatet på bara 2 dagar som han försäkrade mig. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans eftersom han är för bra på att hjälpa människor. Sms:a honom nu via WhatsApp: +234-8133261196 eller hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown sa...

Ord räcker inte för att tacka Dr Joe för att han hjälpte mig med mina relationsproblem. Jag reste utomlands för ett officiellt uppdrag och innan jag kom tillbaka fick jag information om att min fästman skulle ut med min vän. Jag blev chockad och kunde inte tro att jag blev förrådd av en vän. Först trodde jag att det var min fästman som var problemet. Jag fick veta att han blev charmad och hypnotiserad av min vän när jag kontaktade Dr Joe för att få tillbaka honom. Jag blev förvånad över att veta hur långt en vän kan gå för att förråda dig och göra dig lös vad betyder livet för dig. Dr Joe hjälpte mig att rädda situationen och rensade min fästman från charmen och fick honom tillbaka till mig. Jag kan inte säga mindre än att tacka honom varje dag. Kontakta honom bara för han är pålitlig. Du bör mejla honom nu via e-post till honom nu (drjoesolutionspells@gmail.com) eller hans WhatsApp +1-3306946798

cashith sa...

g5p98b8f30 q7l18l7f78 j8h12n8e51 t5j11w7f99 d9k13r5x10 p5n16f7r62

anonymous sa...

Jag heter Lydia Kroos. När min man lämnade mig var jag traumatiserad och hjärtkrossad och kunde inte ta mig själv på flera månader. Jag gjorde allt jag kunde för att få tillbaka honom men utan resultat. Jag åkte till en annan stad i hopp om att jag kunde börja om från början. Jag kom i kontakt med en annan man som jag försökte vara med men det gick inte för jag kunde inte älska honom. Jag visste att jag fortfarande älskade och ville ha min man tillbaka till mig. Så jag började söka hjälp och det var då jag hittade DR ISIKOLO från olika åsikter jag läste om honom. Vi pratade och jag fick honom att förstå allt jag behövde veta och jag trodde på honom och följde rutinerna. Han arbetade för mig och återställde kärleken och kontakten mellan mig och min man och strax efter 48 timmar som han lovade sökte min man efter mig och vi pratade och han kom ner för att se mig var jag är och vi hittade på saker och blev lyckliga tillsammans igen. DR ISIKOLO är pålitlig och han kan hjälpa dig också om du kontaktar honom för något. Sms:a honom bara via WhatsApp eller Viber: +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

Anonymous sa...

God dag allihop, jag är här ute för att sprida de här goda nyheterna till hela världen om hur jag fick tillbaka min ex man. Allt började när min man var otrogen mot mig med en annan kvinna utan att veta för honom att kvinnan är en trollkarl, kvinnan förtrollade min man vilket fick min man att ändra sina känslor mot mig och barnen och bröt vårt femåriga äktenskap. Jag var förvirrad och stressad på grund av smärtan av att vara en ensamstående mamma, så jag ringde en vän och förklarade mina äktenskapliga utmaningar för henne, hon instruerade och uppmanade mig att kontakta denna fantastiska kraftfulla trollformler som heter DR WALE, den främsta anledningen till att hon instruerade mig att kontakta DR WALE var för att hon på senare tid har läst några vittnesmål på internet som vissa människor har skrivit om den kraftfulla trollformaren DR WALE och jag blev så nöjd och jag bestämde mig för att söka hjälp från honom vilket han gjorde ett perfekt jobb genom att förtrolla min man och utnyttja den andra kvinnans krafter som fick honom att komma tillbaka till mig och be om förlåtelse. Jag kommer inte att sluta publicera hans namn på nätet på grund av det goda arbete han gör. Till alla med äktenskapsproblem, skilsmässoproblem, förlorad älskare eller relationsrelaterade problem, kan du kontakta WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com

Unknown sa...

Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown sa...

Hej alla, jag heter Klaudia Kusa. Under ganska lång tid bodde min man i en annan lägenhet på grund av arbetspress och vi var väldigt lyckliga tillsammans trots att han höll sig ifrån oss i några månader. Föga visste jag att en kollega från jobbet redan hade en affär med honom som fick min man att lämna in en skilsmässa mot mig från ingenstans. Jag visste att något var fel eftersom vi aldrig behövde bråka eller bråka så mycket för att få honom att lämna. Jag var traumatiserad och jag söker hjälp för att ta itu med situationen som ledde mig till DR ISIKOLO från beröm som folk gav honom på nätet. Vi diskuterade länge och han berättade allt jag behövde veta om vad som hände och processen för att åtgärda problemen. Han uppfyllde sina löften och fick min man tillbaka till mig och skilsmässaprocessen avbröts. Nu är min man tillbaka hem till oss och vi är lyckliga tillsammans. Det är verkligen fantastiskt hur människor verkligen kan hjälpa andra människor när de är i nöd. Han kan hjälpa dig också. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown sa...

MIN POJKVÄN KOM TILLBAKA TILL MIG MED HJÄLP AV DR ISIKOLO OCH JAG ÄR VERKLIGEN ÖVERVÄLDIGD
Hej alla, jag är Karen Edling. När allt hopp förlorades för att få mitt förhållande att fungera igen mellan mig och min pojkvän gick jag online för att söka hjälp och jag läste och kontaktade DR ISIKOLO som kom och fixade allt och han kommer att förbli uppskattad av mig resten av mitt liv. Alltför många gånger gick jag igenom känslomässiga trauman på grund av de oändliga problemen jag hade med min man och det ledde till att vi gjorde slut och det var därför jag sökte hjälp och fick reda på DR ISIKOLO som kom till min räddning. Han berättade för mig procedurerna och uppmanade mig att följa, vilket jag gärna gjorde och han försenade inte processen med att ge lösningar på mina problem och jag fick resultatet på bara 2 dagar som han försäkrade mig. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans för han är för bra på att hjälpa människor. Han är pålitlig och ärlig så sms:a honom nu via WhatsApp: +234-8133261196 eller hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com

Unknown sa...

Jag heter Bertha Baumann och jag är här för att uppskatta Dr Isikolo. Jag har alltid haft ett komplicerat förhållande till min pojkvän. Vi slogs så många gånger på grund av osäkerhet på båda sidor och vi separerade. Jag visste mycket väl att jag fortfarande älskar honom och behövde honom tillbaka i mitt liv. Han försummade min vädjan och ansträngningar för att göra saker rätt och jag fick information om att han redan träffade en annan kvinna. Jag kunde inte hjälpa situationen så jag var tvungen att kontakta DR ISIKOLO och vi pratade och jag förklarade allt för mig. Han försäkrade mig att han kommer att hjälpa mig och se till att jag får honom tillbaka till mig. Han slösade inte bort någon tid på att hjälpa mig och han återställde kärleken och glädjen vi delade och jag fick min man tillbaka till mig. Jag vet bättre att allt så många människor säger om DR ISIKOLO faktiskt är sant när jag fick resultatet av hans arbete för mig 48 timmar som han lovade. Tro mig han kan hjälpa dig också om du tror. Så bara kontakta honom nu. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp/Viber honom på +2348133261196

Anonym sa...

travis scott jordan
off white outlet
hermes outlet
jordan retro
off white outlet
golden goose sneakers sale
off white outlet
fear of god clothing

Anonym sa...

Min man och jag kommer för alltid att förbli tacksamma mot Dr Ilekhojie för hans gudomliga ingripande i våra liv. Min fru och jag flydde från Somalia till Kanada. Vi kom till Kanada och livet var inte lätt och vi behövde mer pengar för att klara våra räkningar. Min fru gjorde en del efterforskningar på nätet för att få hjälp med att vinna ett lotteri och hon fick trovärdiga rekommendationer från sin chef för att nå ut till Dr Ilekhojie som delar ut lotterivinstnummer med sin lycka-ritual. Vi tog kontakt med Dr Ilekhojie som informerade oss om processen som vi gick med på att utföra omedelbart. Efter att lycka-ritualen var klar köpte vi en lott i Hospital Research Foundation Home-lotteriet och spelade den precis som Dr Ilekhojie instruerade med siffrorna som han avslöjade. Med 2 dagar vann vi en lägenhet med 3 sovrum och ett kontantbelopp på $700 000. Våra liv förändrades inom en vecka och som Dr Ilekhojie instruerade skickades %30 av beloppet till vilket vårdhem som helst för äldre människor för att hjälpa till att betala för vård för de övergivna. Du kan kontakta honom och se vad som händer. Ring/smsa +2348147400259 eller mejla: gethelp05@gmail.com

Anonym sa...

Jag kan inte fatta att den här mannen är så verklig. Jag kan inte låta bli att vittna om de goda saker du har gjort för mig. Jag presenterade någon för dig med 100% förtroende och hon ringde precis till mig att hennes man ringde för att avbryta skilsmässan och på väg hem. Jag tror med förtroende och öppenhet, att du kan lösa alla problem. Tack Dr Ilekhojie för din hjälp och faderliga råd. Mitt äktenskap som nästan tog slut har väckts tillbaka till livet på grund av din hjälp. Är du ett offer för några motgångar i ditt äktenskap eller förhållande, kontakta Dr Ilekhojie för hjälp Ring/sms:a +2348147400259 eller mejla: gethelp05@gmail.com

Unknown sa...

Jag gick fortfarande på college när jag träffade min fästman. Vi dejtade ganska länge och var sambo och vårt förhållande godkändes av våra föräldrar. Vi kom överens och allt var perfekt. Han reste ut för lite träning och sedan dess blev allt aldrig bra för oss igen. Han träffade en dam där borta och han tenderar att ha engagerat sig mycket i det de delade och lämnat mig utanför bilden. Jag gjorde allt jag kunde för att åtgärda problemet men ingenting fungerade förrän jag hörde talas om Dr Isikolo. Jag kontaktade honom och förklarade vad jag gick igenom och han lovade att hjälpa vilket han gjorde som utlovat. Jag följde instruktionerna han gav mig och han fixade problemet jag hade med min fästman och nu är han tillbaka till mig och vi ska gifta oss om en månad. Allt tack vare Dr Isikolo. Kontakta honom nu om du behöver hjälp. mejla: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196

Anonym sa...

Jag vaknar varje dag med ett leende på läpparna, allt på grund av Dr Ilekhojie som har gjort mig en stor tjänst genom att rädda mitt förhållande från upplösning. Jag brukade tro att jag har ett perfekt förhållande tills när min älskare började komma hem sent och varje dag ger han mig olika ursäkter då jag bestämde mig för att hålla ett öga på honom och sedan upptäcker jag att han hade en affär med en annan tjej. Jag var krossad för att jag litade så mycket på honom och visste att han har ett hemligt förhållande och att han längre uppmärksammade mig eller visade mig kärlek. Innan jag visste ordet av lämnade han mig för flickan och jag var i djup röra och förlorade honom till en annan kvinna. Men jag tackar alla som placerat kontaktinformationen för Dr Ilekhojie på Internet. Han hjälpte mig att få tillbaka honom på 48 timmar och idag har min relation återställts med kärlek och stark känslomässig anknytning än någonsin tidigare. Du kan kontakta Dr Ilekhojie via samtal eller WhatsApp på +2348147400259

Unknown sa...

Den äktenskapskris jag gick igenom kom till och slutade när Dr Isikolo blev inblandad. Precis som alla andra par där ute hade vi våra olikheter och jag ser till att jag gjorde mitt bästa för att leda henne rätt, försörja henne och mina barn och även skydda dem. Vi gjorde båda uppoffringar för att säkerställa att vi överlevde förbundet tills hon började agera och medvetet hade så många slagsmål med mig. Hemmet blev obehagligt för alla andra inklusive mina barn. Hon manipulerades av en vän som hade blivit skild och ville också förstöra mitt äktenskap. Jag var tvungen att kontakta Dr Isikolo och han svarade och gjorde sitt bästa för att avsluta problemen. Han återställde kärleken och kopplingen mellan oss och jag kan nu säga att vilken illusion min fru än var under har tagit bort och hon är en bättre kvinna nu. Resultatet av vad Dr Isikolo gjorde för mig som visade sig efter två dagar var det som förvånade mig. Jag och mitt hushåll är fortfarande tacksamma. Jag vädjar till alla som behöver hjälp att fixa sina relationer och äktenskapsproblem att kontakta Dr Isikolo eftersom lösningen är säker. Hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp honom på +2348133261196

Anonym sa...

Jag har försökt i 2 år att bli gravid och behövde hjälp! Jag har gått till läkare men fortfarande ingenting. Läkarna förklarade att jag och min man är fertila och jag vet inte vart jag ska vända mig. I ett av mina besök på sjukhuset träffade jag någon som vi hade ett hjärtligt samtal med och hon förklarade hur hon väntade i 15 år tills hon träffade Dr Ilekhojie som gav henne örter som gjorde henne gravid bara en månad efter. Hon sa så många bra saker om Dr Ilekhojie och jag var tvungen att se själv. Det har gått 4 månader sedan jag fick örterna och vi är redan gravida. Tack vare Dr Ilekhojie är jag så exalterad att jag snart blir mamma. Jag lämnar hans kontakthjälp till alla som har problem med att bli gravida. Lita på mig och be honom om hjälp. E-post gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259