måndag 13 juli 2020

Magasin 36 Höganäs


Vädret visade sig inte från sin bästa sida när vi var i Varberg under helgen , men då passar det ju fint med utflykter eller hur! Vi tog en tur genom Åkulla Bokskogar ( så fint)  sen bestämde vi oss för att åka till saluhallen på magasin 36 i Höganäs för att äta lite gott och kika i butikerna . Tyvärr hann jag inte besöka blå hallen som jag så gärna ville men det får bli en tur ner igen. Men jag kan verkligen rekommendera att äta här i saluhallen ,så god mat och superfin miljö . Man sitter vid de stora brännugnarna där de brände keramiken förr. 

Jag valde en halvspecial som var en salsiccia korv som de gjort  med jättegoda kryddor i ,hembakat bröd med en supergod lyxig räksallad över och pommes till... så gott. De har även foodtrucks i området och ett supermysigt hamburge hak som heter garaget , så mycket god mat att välja på !





Inne i saluhallen hittar man så mycket gott och blommor i mängder !

Åkulla bokskog , så mysigt ! ska absolut ta en motorcykeltur dit nån dag .

På hemvägen mot varberg såg jag på "hitta vänner "att min man och hans "hojkompisar " åkte paralellt med oss på sina motorcyklar och såg oxå att de hade detta härliga regnmoln över sig , vackert men inte kul att hamna mitt i på en motorcykel :-) men det drog över ganska fort som tur var men lite blöta hann de allt bli :-)

2 kommentarer:

Theresa williams sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
micheal pan sa...

I just want the whole world to know about this spell caster I met
two weeks ago, wisdomspiritualtemple@gmail.com I cannot say everything he has done for me my wife
left me 3 years ago left with my kids I was going through online
when I meant this wonderful man's testimony online I decided to
give it a try and my wife is back to me now and we ar1e happily
married again cause is too much to put in writing all I can say is
thank you very much am very happy .and does alot of spell
including Love Spell
Death Spell
Money Spell
Power Spell
Success Spell
Sickness Spell
Pregnancy Spell
Marriage Spell
Job Spell
Protection Spell
Lottery Spell
Court Case Spell
Luck Spell etc. In case you need his help contact him on this email
address wisdomspiritualtemple@gmail.com he is a good man
thanks.whatsapp number +234813 648 2342