fredag 11 oktober 2013

Stor röj på gång...



























Jag är så sugen på att förändra i vårt hem , det har varit en intensiv vår och under sommaren var det all fokus på trädgård och nu under hösten känns det som om allt har förfalligt inne eftersom vi inte har hunnit med vårt hem på länge. Så stor röj och små renoveringar här och där skulle verkligen behövas..
Men ett ställe som jag trivs på är vid mitt röriga arbetsbord där min nya loppis lampskärm kommit upp.
Så det är bara till att kavla upp ärmarna och ta tag i allt så att jag får samma känsla i resten av huset som jag får vid min pyttelilla arbetshörna=))

3 kommentarer:

Cirkus i skogen sa...

...åh, den där gröna lampskärmen. Den skulle jag gärna vilja klappa. Underbara bilder på din arbetshörna.
//Sanna

Anonym sa...

Her var det masse flott:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Aida sa...

Although I need a translator, the photos speak beauty and creativity. Sometimes that's all you need.

I love everything vintage. Thank you for sharing.