måndag 14 oktober 2013

Helgen..


 Jag smygstartade helgen genom att åka till Göteborg tidigt i Fredags morse , där jag mötte upp ägaren till en butik där jag ska styla om i deras skyltfönster ...Ett pirrigt men roligt uppdrag!Sen tog jag en mysvända på stan i solen en bra start på helgen. Kvällen ägnade vi i tv soffan med tända ljus.




 Lördagen startade vi tidigt inne i Borås där våran stora pojke skulle göra balanstest inför mopedkörkortet , så också denna morgonen startade med lite pirr i magen=))) Resten av dagen blev det fika , fika och mera fika med familjen och goa vänner.


Söndagen blev det röj i trädgård efter att vi fällt två stora träd , En skön och bra helg med andra ord, men nu är det måndag så nu kör vi så det ryker!!!!.... (Kort tagna med mobil för instagram där jag heter johannas3)

1 kommentar:

Annas skattkammare sa...

Vilken mysig helg du haft! Jag spenderade också fredagen i Gbg, och resten av helgen på hotell med tjejkompisar i Varberg, så jag har också haft det fint. Vackra höstbilder du visar!
Kram Anna