onsdag 8 maj 2013

Dalarna och tävling på HOME






Foto Lina Östling

Åh vad jag gillar blogg och instagram världen , alla är så himla goa och mysiga ! I måndags bar det iväg till vackra Dalarna för fotning och på morgonen la jag ut på instagram att jag var på väg , genast lämnade  goa människor  små hälsningar att komma o hälsa på , välkommen hit , mm så himla mysigt!!!! Tyvärr hann vi inte så mycket efter fotningsdagens slut men goa Ylva Skarp tog jag på orden och svängde förbi när vi ändå var så nära. Ylva har man länge följt  ja sen bloggtiden starta och man har "pratat" lite då då i blogg och instagram världen så det var så himla roligt att få träffas "live". Vilket fantastiskt härligt hem och vilken härlig människa!!!!!Tack Ylva....

Jag och Lina Östling har nu en tävling om Ylvas fina kort på våran blogg HOME  missa inte det!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

I was seeking info with regards to cheapest car rentals in miami florida for a
time. After three hours of searching in Google, at last I noticed what I
needed in your site. I wonder what's the deficiency of the big search engines approach that they refuse to list this particular kind of insightful web sites on top of the listing. Oftentimes the top pages are filled with rubbish.

My web site Lanzarote Car Hire

Fru Vintage sa...

Åh va roligt att få hälsa på hemma hos Ylva! Jag har en fantastisk kudde från henne hemma i soffan;)Kramkram från Fru Vintage

Annas skattkammare sa...

Det är det bästa med bloggvärlden, alla är öppna, trevliga och peppande mot varandra! Mys att få träffa Ylva irl!
Kram Anna

Gunnars Vintage sa...

Vilken härlig vit trävägg på andra bilden! Den ger liksom en ombonad känsla till hela inredningen, tycker jag.