lördag 11 februari 2012

Oj vilken respons det blev med Ikea sökningen , vad kul. Tack ..fortsätt gärna skicka in. Tidningen kommer ut 4 ggr om året i 23 länder. Så känner ni er sugna så maila mig!

I går hade jag lunch date med min darling , och då kom det fram en go tjej och sa så fina ord om min blogg. Hon värmde mitt hjärta för resten av dagen. TACK ! Jag glömde ju fråga om du hade nån blogg ,har du det så hojta till=)

Den fina "note" boken köpte jag hos mokkasin en butik som man verkligen vill ha allt i.

Önskar er en härlig lördag  , Ikväll ska vi iväg och käka med ett härligt gäng... barn och vuxna huller om buller ,alltid lika kul och livat!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skön blogg du har med hemtrevlig känsla:) Love Maria på inredningsvis

potapusha sa...

johanna)))Jag gillar verkligen din blogg))) Det finns många vackra och gamla saker och de subtila färgerna glädja mina ögon)))
Bra helg för dig, Natalie))))))

Johanna sa...

Hej! Nu har jag snurrat runt på mokkasin och blivit alldeles kär i allt för många saker-tack för tipset,jag kommer bli ruinerad på kuppen ;-) ! Kram :-)VisslaJohanna