fredag 28 oktober 2011


Idag har jag strosat runt på antikmässan i Borås och samlat på mig inspiration och njutit med mammsen. Bilderna (fotat med mobilen därav kvaliten) är från underbara familjen Kruses monter Grönbackens interiör , man vill ha allt!!...

Jag köpte med mig lite pumpor hem för att ha lite roligt med barnen och göra lyktor , men alla barn hade andra planer med disco och annat så nu sitter jag här med mina pumpor=))) Det är en dag i morgon också , soffan ser ganska lockande ut den också=)

Ha en fin fredag!

11 kommentarer:

Anneli sa...

Fina och härliga foto du visar!
Men hur kunde jag glömma av att det är mässa i Borås?
Måste kolla upp om det även är på Söndag, tro.

Önskar dig en fin helg,
Kram Anneli.

Ha det så gott så syns vi snart//Katarina sa...

Snygga bilder Johanna!!! och just från den montern jag gillade bäst. Ville gärna haft med mig en av stolarna hem, men 3500 kr var lite mycket... men de var fina!

Bare Beppe sa...

Hærlige bilder - tenk, vi hadde en sånn stige for noen år siden (før jeg ble opptatt av hjem og interiør), og gav den bort til en fotograf som skulle bruke den til en bilde-utstilling!! Det er lenge siden jeg har angret så på noe jeg har gitt bort.... ;) Beppeklem

Fiffiga Systrar sa...

hoppa du får en riktigt mysig kväll med eller utan pumpor! kramar

lugnet sa...

Åhh så Härligt med inspiration:) Ha en fin hösthelg! Kram/Ulrica

Elisabeth sa...

Ibland är bilder för bra...jag tycker de här bilderna var underbara, kram!

CreandoPhoto sa...

Har jag helt missat att det är antikmässa i Borås! Hur gick det till? Härliga bilder du bjuder på. Kramar Kicki

Anci sa...

Inspirerande bilder !

Kram
Anci

Kremfaret sa...

Wow, så tøft! vil ha :D Fin inspirasjon...

Vega sa...

so rustic and pretty!

awesome!

good inspiration!

<3 - VEGA
http://vintagecomplex.com

Anonym sa...

Kom in på din blogg av en slump, du verkar tycka om gamla och fina saker så jag tycker att du ska gå in på den här webshopen och kolla runt för hon har mycket gammalt, nytt och helt otroligt fina saker!
www.fridhemsdiversehandel.se