torsdag 11 augusti 2011

 En stor fördel med mitt yrke är det trevliga arbetsmaterialet man jobbar med. Det blir myycket bläddrande i inredningstidningar , vilket är jättetrevligt!
Igår när jag satt och bläddra i en av mina favorittidningar Bolig liv så såg jag att mitt och Lina Ikse Bergmans reportage från goaste Jenny Brandt med bloggen sammyrose och dosfamily är med i nästa nr av bolig liv .den kommer ut i sept , ett jättefint reportage! Jenny är så duktig! Har haft äran att få göra jobb ihop med Jenny vilket var superroligt.Så missa inte nästa nr=)))

10 kommentarer:

Skrot och Skruv sa...

Spännande!! Det är en tidning som jag inte har kikat i, kanske skulle ta och göra det nästa nummer...

/Annica

maiju sa...

Oh vad fint, vill ha mera färger!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Kan bara ana hur roligt och spännande det måste vara att se sina bilder och sin text i tryck:)
Det är verkligen ett av mina drömjobb du har!

Ska hålla utkik efter tidningen.

Kram Susanne

kråke sa...

Älskar den tidningen...ska hålla utkik efter reportaget:))

kramis kråke

rustik charm sa...

Så kul:)Ingen tidning jag känner till men man kanske ska försöka få tag i nästa nummer:)
Ha en skön dag.
Kram Kristina

Industri house sa...

Det ser jag verkligen framemot att läsa:)) Kram jessica.

Johanna Stålros sa...

Åhh vad kul, det ser jag fram emot! Kram Johanna

Elina sa...

spännande, det vill man ju inte missa! :-)

Fiffiga Systrar sa...

jag har missat bolig liv. får inhandlas i morgon! kram

Skumpa och Spaljé sa...

Det skall jag inte missa, bor granne med hennes mans syster och familj, det är en härlig blogg...

Kram Helena.