tisdag 5 juli 2011

Tävling

Bild : Marion

Nu var det dax för en utlottning för att fira sommaren!
Underbara och duktiga Marion med bloggen och hemsidan basiclabelsweden lottar ut 5 st av dessa fantastiska hus som Marion gör. Hon är otroligt duktig kika in på hennes gärna in på hemsidan och se allt fint!

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar här och gärna länka till tävlingen så är ni med och tävlar om 5 fina hus!! ( alla får vara med även om ni inte har blogg..)Tävlingen slutar tisdagen den 12 juli. Lycka till!!

60 kommentarer:

Nina sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Deco a la retro sa...

hej hej!

Jättefina hus!
Jag är gärna med och tävlar om detta fina pris, och länkar härmed =)

Emi och sTollarna sa...

Är gärna med och tävlar! Riktigt tjusiga hus :D

Vardagstugg sa...

Jag är med! fina!

Annelie

Skumpa och Spaljé sa...

Så vackra de vill jag gärna vinna..

Kram Helena.

Anonym sa...

Underbara hus, så klart att jag vill vara med och tävla!
Helene W

Anonym sa...

Hej!
jag vill jätte gärna vara med och tävla om de fina husen,ha det gott,
(tapeten var riktigt snygg!)
Veronica Ö.

Mys och hemtrevnad sa...

jag tävlar gärna! Kramis semlan

Karin sa...

I wont participate because I already am the owner of e few BasicLabal originals (http://seasonsofmyhome.blogspot.com/2011/07/nieuwe-huisgenootjes.html) but I'll make a link on my blog. I'm sure that you will make someone very hapy with these beauties!

Anonym sa...

klart man vill va me!
dojjan74@hotmail.com

mysiga heestrand sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla om de fins små husen. Var inne och tittade på hennes sida och hon gör så mycket fint.
Kram Marita i Heestrand

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med! Så søte hus!

Zara sa...

Så fina och påhittiga husen är! Jag tävlar gärna om dem!

Maja på 64 kvadrat sa...

Mkt söta!

Anonym sa...

Nyydelige hus! Jeg er gjerne med.

Hilja

Anna S sa...

Vackra och stilrena hus. Jag gillar det ruffa uttrycket i dem. Håller själv på en del med trä.
Är gärna med och tävlar.

Ha en fin dag. :)

Creative Pink sa...

Så fina, jag vill också vara med =)

Jolanda sa...

Yes, i love them...! Lovely blog, Dutch greetings, Jolanda

onira sa...

hello !!! french girl in greece loves suedish wood houses ... I'm totally fan ......♥♥♥
Thank you for the nice idea ! and good luck everybody !

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och
tävla om de fina små husen.
Siv J

Anonym sa...

Åhh vilka underbara hus!
jag är härmed med i tävlingen och hoppas hoppas på vinst :-)
Länkar gör jag med :-)

Kram Kram!

Anonym sa...

Hej!!!
Fina hus. Vill gärna vara med och tävla.

/Ingela O/

Anonym sa...

Oj vad söta! jag vill jättegärna vara med och tävla!:)

M v h Kristina Li

Saskia sa...

Oh yes please! Wonderful little houses!
Best wishes,
Saskia
xoxox

Unknown sa...

Jeg deltager meget gerne - hvor er de bare søde :-)

applegrey sa...

Hello, i visit this blog by France and i loves this natural atmosphere ! i'm totally fan !
Good luck !

Gunilla Ström sa...

Hej!
Så vackra hus!Vill vara med i tävlingen om dessa.
Har tittat på Marions supersköna hemsida.

Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

Jeanette Renting sa...

Hej! Jeg vil gerne vinne de huser. De ser meget flot ud. Ik zou die huisjes graag winnen. Ze zien er prachtig uit. Venlig hilsen, Jeanette.

Anneli sa...

hejsan!
så himla läckra är dom, husen
är jag gärna med o tävlar om
har länkat hos mig
Annelie

Samira sa...

Yeahhh, I don't wanna miss this give-away. The beautiful lil' houses will stand perfectly next to my houses!

Fingers crosed, love Samira

Min Svägerska och Jag sa...

Jag tävlar gärna! Och länkar från våran blogg. Nu håller jag tummen tills den 12 :-) skulle bli så snyggt på uteplatsen som jag fixar med just nu...
Kram Linda

Jet sa...

Geen idee wat je schrijft in dit blog maar als je deze huizen toevallig verloot doe ik mee! Ik vind ze echt helemaal prachtig en wil voor de eerste x in mijn leven ook wel eens iets winnen! Als ik nog iets moet doen, hoor ik het wel. Een linkje her en der ofzo...
;-)

Øyeblikk sa...

Oj oj oj, jeg er svært gjerne med og linker fra min blogg :)http://frydfroken.blogspot.com/

De husene er bare helt nydelige!

Zara sa...

Meid, wat een enige huisjes! Komen me heel bekend voor via BasicLabels...
Ik zeg, stuur maar op die huisjes, die moeten het land uit want het klimaat is hier beter dan in Zweden; blijven ze langer goed...

Elisabeth sa...

Enkla och vackra, är gärna med och tävlar!

It's me sa...

Great !! Marion's wooden houses !!!...love it...enjoy summer....love Ria...xxx...

Sofia Backman sa...

Åh, dessa hade blivit fina i min hall mot råsponten!

Anonym sa...

• fem vackra hus•
• fem vackra hus att fylla med vackra framtidsdrömmar•
• fem vackra hus att fylla med barn skratt kanelbullar•
• & massor utav kärlek•

kram från charlotta

ensu sa...

Jag är gärna med och tävlar. Länka kan jag inte, tyvärr...
ennidotahlforsatelisanetdotfi

Anonym sa...

Vilka fantastiskt vackra hus! De kommer lämpa sig för mitt nya boende=) Är mer än gärna med och tävlar om dessa fem vackra ting...

Kram från Julia

lies sa...

I like your beautiful blog and the little houses of Marion are very, very nice!

Maboe sa...

Så fine hus og så fin blogg som jeg har lenket til!
http://maboe.blogspot.com/

Vibe sa...

Smukke og rustikke små kunstværker. Ser ud til de har ligget på stranden i mange år.

Martine sa...

Hallo,
heb de super leuke huisjes al zo vaak bekeken.
Ze zijn echt super leuk!
dus wilde ook maar een gokje wagen.

Groetjes Martine

Unknown sa...

Wow, the basislabel wooden houses! I would love to have them...

pysseltanten sa...

Halloj!
Vill SJÄLVKLART vara med o tävla...;)) Har ju haft tur hos dej tidigare, så jag håller tummarna...:)))))
Kraamizar Git

ANNIKA sa...

Jag har alltid varit förtjust i hus och de här var nya för mig.
Jättesnygga!
Är med och hoppas utöka min samling...
gustafsson.57@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är med!

lianne sa...

home is a starting place for love and dreams.....

lianne sa...

home is a starting place for love and dreams

What's in a day sa...

I just saw those lovely houses by Basic Label and now on your blog.
I love them!!!

Dutch greetings,
Eefie

mari sa...

Nåt gick fel - så jag gör ett nytt försök...
Ja! jag vill vara med och tävla om dessa söta stugor:)

mari.utan.e@hotmail.se

Anonym sa...

Är huslös så jag är med!

torlunda@home.se

Systrarna Virrpannor sa...

Jag vill vara med och tävla :)

Självklart har jag länkat!

Kram Mia

Anna/Augusti_73 sa...

Sickna söta hus! Vill så klart gärna vara med :)

ansku sa...

Åååå hinner jag så vill jag gärna vara med och tävla!!!!!
Kram

Anonym sa...

Waude.
gillar dem.
har aldrig tup på sånt här, men visst tar gärna en lott!
kram.

Kristiina sa...

"Waude" var jag kristiina.se...;)

Johanna.B sa...

Dom är ju superfina, klart jag är med och tävlar!

Kram
/Johanna

Alexandra sa...

Kjempe fine! Jeg blir gjerne med å prøver lykken! :)