lördag 25 juni 2011


Hoppas ni haft en supermysig midsommar!
Sommaren innebär många mysiga grillkvällar hos goa vänner och då är det alltid roligt att ha med en liten present till värdinnan.Härom dagen hade vi massproduktion av betongsaker och fyllde upp förrådet av gå bort presenter=) Fy vad roligt det var!!!  Här är lite av resultatet. Jag tycker det är så vackert med betong! Har fyllt hela vårt veranda bord med ljusstakar i olika variationer av betong....ska visa mer i morgon vad vi gjorde.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kul ide..Med gårbortpresenter i betong.För en som också blandar en säck lite nu och då.Fin helg till dig/Annica

Sofia sa...

Åh, vad fint med så många betongljusstakar! Har två här hemma som jag gillar, men man kanske skulle ta och göra några till.

K R I S T I I N A sa...

jaaa, sådana där ljusstakar gjorde jag också ett tag sedan. det är oerhört roligt med betong!! det var en kul gå-bort-present förresten!!! Hoppas midsommar var gött!!!

Mys och hemtrevnad sa...

jag vill med prova att gjuta i betong...har inte provat än, men det suger i den kreaktiva tarmen...fina saker ni gjort...kramis semlan

Hyttehuset sa...

Så stilege betongstakar. Slike kunne eg også tenkje meg. Flott blogg!

Anna S sa...

Fina ljusstakar! Kul idé att ha som gåbortpressent med.
Jag har funderat länge på att prova att gjuta själv.

Anna S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
@my casa sa...

Jättefina!
skulle också vilja gjuta i betong, men det blir liksom aldrig av:(

Kram Åsa