söndag 15 maj 2011

Här sitter jag just nu och njuter av mitt morgonkaffe.....

16 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Ljuvligt vackert! Måste vara extra gott kaffe med den vyn! Önskar dig en härlig söndag!

Kram Mimmi

kråke sa...

Skulle jag oxå kunna tänka mig;))

kram kråke

Granne med Selma sa...

Åh! Så underbart!

nyckelpiga sa...

oj vilken tur du har med vädret. Här regnar det hela tiden.
Fint ställe, verkligen.

kollijox sa...

Vilken utsikt! värsta vykortet ju:)

Unknown sa...

Åhhhh så vackert!

Elina sa...

å vad härligt. så vackert!
och ang strulet med bloggen, så strulade min med!


Kram Elina.

Skumpa och Spaljé sa...

Vilken härlig utsikt du har..

Kram Helena.

Haust sa...

Så fint og stemningsfullt!

Ynskjer deg ei god veke! :)

Hjemmekjær sa...

NYDelig utsikt!! Tenker kaffen smakte godt der ja;)

enannanhelena sa...

Undrar hur Bellman kunde känna till din utsikt, redan då? Jag menar "vattnet likt en spegel..." måste väl vara skrivet med tanke på just din morgonkaffevy?! ;);)
/helena

Made in Persbo...Carina sa...

Åh såååå vackert! Helt magiskt! :)
Kram, Carina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilket underbart "smultronställe".
Så vackert.
kram
Jessica

stela alves sa...

Nice blog!!
Street Style by Stela

LIVS LYST sa...

Sååå nydelig bilde av vannet dere bor ved. Og klesstativet i forkant. Herlig stemning!

Liv

Annica sa...

Underbar bild. Så vacker att jag lånar den i ett av mina inlägg. Tänkte jag skulle få till någon liknande torkställning till våren/sommaren. Men jag får ju svårt att leva upp till din utsikt med ekan och sjön i bakgrunden.
Maken nappade på idéen med torkställning när han såg din fina bild =)
Kram Annica