torsdag 17 mars 2011

Allt i hemmet special

Foto Mari Eriksson styling Johanna Flyckt

I senaste Allt i hemmet har jag och Mari med två fina jobb . Ett av dem är lantlig förvaring där vi tipsar om roliga och fina förvaringstips.Denna bild är tagen i maris fina tvättstuga i deras gamla hus....
( Vill tacka Jossan för att vi fick fota en bild från hennes hem till det jobbet ,en bild från deras vedförvaring och skåp..  )


Foto Mari Eriksson av Johanna Flyckt

Det andra jobbet är från Päivis helt fantastiska hem i sommarskrud....Tack snälla goa Päivi för en supermysig sommardag hos dig!

Tycker hela tidningen var kanonfin ,,man fick riktig sommarlängtan med massor av fina reportage.


OBS glöm inte loppisen vi har på lördag i stationshuset i viskafors ..kl 10.00

13 kommentarer:

kråke sa...

Sommarlängtan;))

kram kråke

Hjemmekjær sa...

For en herlig blogg!! Her skal jeg titte inn flere ganger! Håper det er ok at jeg legger deg til blogg-listen min;)

Så spennende det må være å jobbe som fotograf. - Å få se så mange nydelige hjem:)

Unknown sa...

Blir lika glad varje gång jag ser ett av dina och Maries fina jobb.

Fick tidningen i veckan och njöt av hela tidningen.

Kramisar Jeanette

Terese sa...

Mm, den där tidningen ska bli min nästa gång jag kommer till en affär! Längtar.
Och det där städskåpet, så trevligt! Finns risk att jag snor den idén rakt av i väntan på att vi skapat vår städskrubb. Risk att det tar tid innan renoveringen nått till den ändan av huset :)

emilias gömmor... sa...

Ni är duktiga ni tjejer! Köpte tidningen innan i dag, läckert nummer! Härlig och underbar läsning och lovely bilder!

Kram Mimmi

Vita Unika sa...

Förlåt om du inte gillar sånt här, men jag tänkte tipsa om min tävling. Vinsten är fin och personlig ljushylla; http://vitaunika.blogspot.com/2011/03/bloggtavlingen-ar-igang.html?showComment=1300232164482#c7955564400950133791
Välkommen att tävla!

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag har inte läst tidningen än utan väntar på att den ska dimpa ner i brevlådan sen jag började prenumerera nyss. Sneglade lite i affären en snabbis bara och kunde knappt hålla mig från att köpa den. Men det är ju dumt med två lika tidningar

Kram Teres

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra bilder!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

... sa...

This is so beautiful and makes me longing for the summers we spend in Sweden.....

Mikkili.com sa...

Wow, nice pictures. Spring is in the air.

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Ville bara säga att din blogg är helt underbar.
Vilka fina bilder du tar, du är verkligen kanonduktig.
Ha en jätteskön fredag.
Kram
Jessica

Helena - ullvi32 sa...

Tidningen var- är helt underbar!! :)

http://lenalarssons.blogg.se sa...

Helt fantastiskt! Självklart så sprang jag till affären så fort den kom ut, och förvaringen var det första jag fastnade för. Älskar det!