torsdag 30 december 2010

Gott nytt år ...

Kikar in en dag tidigare och önskar alla goa besökare på min blogg Ett Gott Nytt År!!!!! Tack snälla underbara ni för alla snälla värmande kommentarer och mail till mig under året och hoppas att ni kommer att besöka mig nästa år också, för det är ju så roligt att få besök!


Hoppas ni har haft ett riktigt fint år med många varma minnen att spara, och att ni får lika många det nya året!

Jag har fått mängder med fina minnen under året både glada och sorgsna så som livet är(,men som tur är mest glada) och jag ser fram emot ett nytt spännande år att fylla med spännande saker!

I morgon ska vi ha en stor fest med vuxna och barn huller om buller ska bli riktigt roligt! Så idag ska vi förbereda i lokalen vi ska vara och göra lite nyårsfint=) Hoppas ni får en underbar nyårsnatt och dag!!!! Syns nästa år! Krama varandra...... Skickar en stor kram från mig!

 Vill även tacka alla underbara människor som öppnat sina hem för oss under året...så många underbara möten i era fantastiska hem!!! Man blir alltid mottagen med värme. TACK!!!!! En jättetack kram till er

(Does anybody know how to get into google translation label on the blog)

29 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack för årets inspiration Johanna och ett riktigt Gott Nytt Bloggår önskar jag dig!!! Mari.

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig också ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!
Kram/Lena

Hildas hem - Sofia sa...

Gott nytt år till dig också!

Jag hittade just din blogg och blev stormförtjust! Jag lägger till dig i min blogglista, för hit kommer jag att återvända :)

Ha en fortsatt fin dag!

Norregård sa...

Gott Nytt År Johanna!
Tack för all inspiration;o)
Ser fram emot nästa År;o)

Malin

Fröken Agnes sa...

Hej!

Gott nytt år!

Tack för alla vackra bilder du visat och all inspiration som du ger!

Ha det fint!

Kram Jenny

Unknown sa...

Godt nytår til dig også, Johanna! og tusinde tak for al den herlige inspiration i 2010 - glæder mig til at følge dig i det nye år også:) Knus; Heidi

Lilla Blanka sa...

Hej goa Johanna!

Tusen tack för all inspiration du gett oss under året!

Kraaaaam och GOTT NYTT ÅR!
Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Önskar Gott nytt år tillbaka och hoppas på ett ännu bättre 2011.

Kram Teres

gult hus i svingen sa...

vil takke deg for nydelige bilder og inspirasjon, Johanna og varme kommentarer inne hos meg:)
Godt Nytt år med varme klemmer fra Trine:)

Unknown sa...

Jag kan hjälpa dig:D

Kraam!

ide-puffen sa...

Tusen takk for at du deler en slik vakker blogg med meg og oss. Du er en inspirasjon.
Godt nytt år til deg også.
Varm klem fra
Randi

JEg kan hjelpe med google translation om du vil.

SWEDISH HOUSE sa...

HAPPY NEW YEAR 2011!
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

gamla skolan sa...

Tusen tack själv Johanna ! Det var så trevligt att träffa dig och det ska bli kul att se resultaten senare ! Önskar dig ett riktigt gott nytt år ! Stor Varm Kram // Susanne ♥

Industri house sa...

Jag önskar dig Johanna och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!
Massor med kramar jessica.

vintage-rose Cottage sa...

hej,..,ich husche schnell vorbei um Dir einen guten Rutsch zu wünschen und alles alles Liebe für 2011,,,vor allem aber viel Gesundheit und alles was Du Dir wünschst,,liebe Grüsse Belinda
★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!!

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig.

Kram Monica

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Har hittat dig genom dom andra bloggar..
Vilken fin blog du har :)
Återkommer senare :)
Men så länge vill jag önska dig
GOTT NYTT ÅR!

kRAM

Blogg by Maliin Stoor sa...

Gott Nytt!!!


Ha en bra Nyår!!



Maliin

fröken knopp sa...

Kikar in o ösnakr dig det samma o vill tacka för all otrolig inspiration du delat med dig av under året!!

Varmste Kramarna Elin

Skumpa och Spaljé sa...

Gott Nytt År..
Lycka till med festen.

Kram Helena.

tobiasek.ladislav sa...

Happy New Year 2011
Peace and Love

Vintage House sa...

Tittar in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
kram
sandra

enannanhelena sa...

Tack för all inspiration & sköna glimtar in i ditt hem, ditt liv, din vardag. OCH FEST! Hoppas att den blir lyckad & att du får en bra start på det nya året!
mvh helena

Tess på Tilda och Mamma sa...

Tack för underbart blogg år och tack för all inspiration du bjuder på.
Ville önska dig ett GOTT NYTT ÅR.
Kram Theres

vosgesparis sa...

hey Johanna ;)
Happy new year to you and your family!

About the translator I guess you have to google it ... But me myself I have the foofle toolbar installed and have a little button now that I can activate.. Google translate the blogs I open by itself.... and I see all blogs in English and have no problem reading any of them anymore ;)

vosgesparis sa...

of course I mean the Google Toolbar!

Annika sa...

Tack själv Johanna! Önskar dig och din familj ett Gott Nytt År med många roliga och inspirerande dagar!
Annika

Anneli sa...

***Gott Nytt År***
Kramar

Anci sa...

Gott nytt år och tack !

Kram
Anci