måndag 16 augusti 2010

Nu börjar vi få ordning i sovrummet. Nu väntar jag bara på min vita lampa till väggen sen är det klart.!! Jag har tagit två gamla sänggavlar och satt på bredden istället för på längden , det blev riktigt bra!
 Först ville jag göra som på bilden som jag har i min samling på väggen ovanför min sänghalva.Jag har två jättefina sängar helt olika, men då hade jag vart tvungen att såga sönder den andra och det hade jag inte hjärta till , men det är en riktigt cool ide! men jag är jättenöjd så här! Ska visa en helbild snart...
Ha en skön måndag!

12 kommentarer:

signerat 71 sa...

Det ser så fint ut. Här kommer ni säkert att drömma söta drömmar! Hoppas på lite närbilder inom kort.
Kram J

Ett Vitare Hem sa...

Åh du är en helt otrolig idespruta, urläckert blev det!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Anette sa...

Bra där med lite nya ideer. Att använda saker till lite anant och på lite andra sätt är väl roligt. Här sprutar du ut med din kreativitet...fortsätt med det, du inspirerar oss andra.

Många kramar @nette

Viola sa...

Vilken inspiration man får utav att titta in här, ha en fin vecka,

Kram VIOLAN

Vintage House sa...

Hej,
Vad kul att se den bilden kom på att jag ha exakt den bilden oxå:)
Men har inte tänkt att man kan göra så.
Har 4 st järnsänggavlar i garaget så ska nog fixa lite......
hopps allt är bra med dig och vad kul det ska bli att få se det färdigt,
Vill oxå göra om mitt sovrum...
kram
sandra

Unknown sa...

Flot resultat, Johanna! Glæder mig til at se mere:) Ha' en god uge! Knus; Heidi

Millas hem sa...

Så fint det ser ut! Fast det brukar ju bli fint resultat när du har varit framme!=)

Bilderna i Bolig är helt i min smak!!!
Jag tycker att du har ett fantastiskt vackert hem!

Kram Camilla

Carola Zajdman sa...

Great blog, love your style and pictures !!

Inka sa...

Hej, Johanna!

Men...det ser ju helt ljuvligt vackert ut. Och vilken häftig idé att ställa gavlarna på kortsidorna. Ja, det enda som sätter stopp är ju fantasin som sagt. Men fantasi, det har du.
Ser fram emot en helbild på hela sovrummet.


Kram Inka

Nina sa...

Det ser alldeles underbart ut!

Elina sa...

Det ser jätte fint ut! Fin blogg också.

Magdalena sa...

heisann..
så bra artikkel om det og ditt kjøkken i noske boligpluss...
veldig bra!1
klem,magny