fredag 3 april 2009

Utlottning av barbapappa....

Byxorna är inte med i utlottningen ,bara barbapappan=)!!!!

Min goa vän Ulle har i dagarna öppnat upp sin nätshop med underbara barnkläder och leksaker. Butiken hittar ni på http://www.skattkammaren-boras.se/ Hon har länge haft en fysisk butik som är så mysig med mängder av fina saker. Så det är så roligt att det äntligen blir en webbshop oxå. Där finns även en länk till Ulles blogg.Ulle lottar ut en antistress barbapappa som man kan gå o klämma på när man är stressad=) Jättesöt! Länka detta inlägg och lämna en kommentar för att vara med....dragningen sker på tors den 9 april.
När jag var och hälsade på Ulle igår så kunde jag inte låta bli att köpa dessa ursöta byxor till vår goa vän som fått en liten dotter...På rumpan är det sytt bokstäver i olika tyger , sååå söta!
Ha en jättebra dag i vårvädret !!
Kraaaaam

52 kommentarer:

Skatan sa...

Godmorgon! En anti-stressbarbapappa skulle sitta fint :) Särskilt en dag som idag då jag vill hinna uträtta allt och lite till...

Önskar dig en fin fredag!

Anna Skata

Evas Paradis sa...

Hej Johanna
Ursöta små byxor!
Kul grej den där barbapapa.
Ha en fin helg
Kram Eva

My Lovely Things sa...

Godmorgon!!

Ja vill absolut var amedi denna utlottning..Vilken ursöt barbapapa..så bra antistress..jag länkar..

Vi syns snart..
Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Johanna! Vilken underbart pastelligt foto du bjöd på i förra inlägget, fönstret eller dörren som skymtar i bakgrunden har en ljuvlig färg. Ha det nu så mysigt idag hos rara Anna och hälsa henne så gott. Kram Paula

Körsbärsgården sa...

Godmorgon Johanna!

Tittar in för att önska Dig en skön avslutning på veckan och en trevlig helg! Här kvittrar fåglarna för fullt, solen skiner, det droppar från taken och det känns att våren kommit, äntligen! En underbar årstid som följs av ännu en: sommaren. :)

Vänliga vårhälsningar från Karin i Körsbärsgården.

Stämningsfullt sa...

Hej!
En barbapappa skulle ju passa mig perfekt nu! Jag känner mig nämligen som en ganska stressad barbamamma just nu med bebisen i magen och "allt annat" runtomkring :)
Vilken fin butik din vän har! SKa kika runt lite mer där sen.
Har länkat till tävlingen i högerspalten på min blogg.
Kram!

Unknown sa...

Va härligt med barbapappa! är på jobbet nu men självklart länkar jag!

Ha en go helg, kram Pia

VITA NYANSER sa...

Jag vill gärna vara med och vinna den fina Barbapappa, och att det är en anti-stress gör ju saken bara bättre!

Ha en skön helg!
Kram L-L

Gårdsromantik sa...

Så spännande - måste kika in där.


Kika gärna in på min tävling!

Kram Maud

Jessica sa...

jätte fina byxor och barbapappan är kul för det tar ju en tillbaka till sin egen bardom, hoppas du har en underbar dag och symaskinsbordet vart vit vissar bilder på det om en stund i min blogg kram jessica

Brunkullan sa...

Så söta små byxor!! Lovely!

Och en liten barbapappa vill jag gärna vinna:)
Länkar i vänsterkolumnen.

Trevlig helg:)

Susanne

Liten Bod sa...

Jag köpte senaste numret av Jeanne d'Arc Livings tidning igår. Ert reportage hemma hos Marie var fantastiskt som vanligt! Hennes lampor skulle jag gärna ha :) Även om mitt relativt nya hus aldrig kommer att se ut så, får jag så mycket inspiration av era reportage. Kram, Tina

Sofie sa...

Har tidigare sett antistressbollar, men aldrig en antistressbarbapappa :) Så söt! Länkar till tävlingen på min blogg. Kram, Sofie

Millas hem sa...

Hej!

Tack för en liten snabb nostalgitripp...jag älskade Barbapappa och alla de andra färgglada i samma gäng när jag var liten! Jag blir lika glad idag, känner jag!

Trevlig helg!

Camilla

Nettan sa...

Rolig grej, skulle en behöva till mina reumatiska/ kärlkrampsfingrar att klämma på.~
Så är det ju min födelsedag då ;0), så jag håller tummen min.

Länkar gör jag med...
Trevlig Helg!
Kram Nettan

Malin - I min trädgård sa...

Klart jag vill vara med! Har länkat från bloggen!

Kram M

becca sa...

Snygga byxor! Roligt att det går bra för den vän, ska gå in och kolla på hennes sida, alltid roligt att kolla efter saker till små älsklingarna.
Ha det bra, kram.

Ardisia sa...

Hej hej! Ja skattkammaren är en av mina favoritbutiker här i borås. Så mysigt ställe & annorlunda barnkläder!
Har länkat till tävlingen, det är klart jag vill vara med i utlottningen!
Kram /A

Träningsvärk Med Jeanette sa...

En sån skulle jag behöva!
5 barns mamma som man e! *fniss*

Är såklart med o tävlar o länkar i högerkanten!

Jeanette

Malin sa...

Dette vil jeg gjerne vinne!

Linker deg også:)

Klemmer Malin

Its a house sa...

Självklart vill jag vara med och tävla! Jag har länkat på min blogg!

Lena sa...

Hej!

Jag vill så gärna vara med och tävla om denna underbara stress-barbapappa!
Givetvis har jag länklat hit från min blogg!

Ha en bra dag! Lena!

lolla sa...

Hejsan!
Vilken härlig vinst man har chans att vinna jag som är galet förtjust i barbapappa...
länkar såklart i min blogg
kram lolla

Jessica sa...

Hejsan!
Vilken "klämmig" vinst! ;-)
Är mer än gärna med och tävlar och håller både tummar och tår på att få bli den lyckliga vinnaren.

Länkar med bilden från min blogg!

Må gott!
Kram
Jessica

Therese sa...

Brukar titta in här för dina fina fotons skull, och nu när du har en tävling måste jag naturligtvis haka på med tanke på att jag förra veckan började ett nytt jobb i en komun som plötsligt är i kris 13 miljoner ska sparas, vara v hälften i den nämnd där jag agerar sekreterare... så en antistressbarbapappa vore ytterst välkommen hi,hi! Det är nog flera kollegor, men framförallt politiker som skulle behöva låna den då de ska göra de politiska prioriteringarna i det sparpaket som måste till.

Har länkat: http://lurans.blogg.se/2009/april/antistress.html

Önskar dig en fortsatt trevlig dag/helg!

Kram

Therese

vintageretroprinsessa sa...

im in.
Vem kan motstå en sån sötsak hii hii.

Ha en underbar söndag.

evamar sa...

Åååå, en barbapapa kan man ju inte motstå!!! Man blir glad av att se honom och förhoppningsvis avstressad av att klämma lite på honom. Suveränt!

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/barbapapa-9-april.html

Angelica - geckon tävlar sa...

Är med jag oxå. Har länkat i min blogg här: http://geckotavlar.blogg.se/2009/april/antistress-barbapappa.html

Amanda sa...

Vilken fin barbapappa. Den vill jag absolut ha en chans på. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-barbapappa.html

Mammamucklan / Sandra tipsar sa...

Jag vill vara med, jag har länkat på min tävlingsblogg:
http://sandratipsar.blogg.se/2009/april/vinn-barbapappa.html

//Linda sa...

Ojoj... en vinst som gjord för mig just nu som stressar till tusen. Jag vill gärna vara med, här är min länk till tävlingen: http://linblogg.blogspot.com/2009/04/barbapappa-94.html

Jeanette sa...

Hejsan!
Mina favoriter barbapappa, jag tror inte jag missade ett program när jag var liten. Och den där skulle passa mig mycket bättre än en vanlig boll jag har nu för att träna mina händer.
Länkar

Lillis73 sa...

Jag vill jättegärna vara med!

http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/april/vinn-barbapappa.html

Det vita dårhuset sa...

Oj oj oj oj oj vilken TUR att jag hittade in till dig =O)!!!
Behöver verkligen en sådan sötis att gå och klämma på**fniss**

Vill naturligtvis vara med och länkar!
Kramar Erika

Emilie sa...

Jag vill vara med! :) Precis vad jag behöver!
Har så klart länkat: http://pippipatavling.blogg.se/2009/april/108.html

Min mail: emilieasplund@hotmail.com

Helena sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med! Jag har länkat i vänsterspalten i min blogg.

Carola L sa...

Jag är med - jag älskar barbapapa

länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

Hej. Gud vilken söt barbapapa. Den skulle sitta fint :) Är så klart med och tävlar.

Har länkat på min blogg.
http://www.perssonsblogg.devote.se

Ha en bra dag
Mvh Sandra

Mollymera sa...

Sicken liten goding, en sån skulle man vilja ha!! Är gärna med i tävlingen!
Kram Christina

Bralliz sa...

Hej HEj! Den här tävlingen vill jag verkligen inte missa. Har faktiskt letat efter just en sån där söt barbapappa förut.
Länkar oxå!
Kraaaam Alice!

Ps. Söta små byxor,,

ANNAANNA sa...

Även jag tycker mej ha ett starkt behov av en sån go Barbafigur.

Jag har skrivit ett inlägg om tävlingeni min blogg, använt din bild och länkat både hit och till Skattkammaren.

http://wonderings.blogg.se/2009/april/vinn-en-antistress-barba.html


Önskar dej en fortsatt fin vårvecka också.

MVH/ANNA

Geisslein sa...

I loved Barbapapa SO MUCH when I was a child! nice to remember...thanks for posting ;o)
sunny greetings from germany, geisslein

Sandy sa...

Åh, vilken tuff! =) Skulle jag gärna vinna, är absolut med och tävlar!

Länkar också från min blogg, sandysretro.blogspot.com

Mvh Sandra

Tess trött tokig morsa sa...

är med och tävlar
http://tesstavlingsblogg.blogg.se/
finns länk

så på min vanliga blogg har jag 2 grymma tävlingar TIPS :)
nu håller jag tummar

Elin sa...

Jag är absolut med!
Som studerande småbarnsmamma skulle den där passa perfekt till :)

Länkat har jag gjort från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-en-antistress-barbapappa.html

Karin sa...

Jag är med. Barbapappa som är så söt.
Jag tror att Albin också skulle få låna den lite, om jag vann den :)

Jag har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-en-barbapappa.html

Olivia sa...

Jag vill gärna vara med och tävla:) Jag länkar ifrån min blogg: www.fialottalarsson.blogspot.com


K R A M I S // O L I V I A

Anonym sa...

Hejsan!
Är med i tävlingen. Om jag vinner den söta Barbapapan så skulle jag ge den till mitt ÄLSKADE barnbarn Emilia på hennes 2-års dag. Hon skulle bli jättestolt över den.
Hoppas på tur nu.
Mvh: Rolf

roffe121@spray.se

Anonym sa...

Hej!
Åh, vilken fin Barbapapa. Den vill jag verkligen vinna.
GLAD PÅSK!
Kram: Birgitta

abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Självklart är jag med i tävlingen. Vill vinna den jättesöta Barbapapan. Ha det så bra.
Kram/ Madelene

MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Är med i tävlingen. Om jag vinner så skulle jag ge den fina barbapapan till min älskade flickvän, som fick stanna kvar i Sverige, medans jag åkte iväg till Tyskland på jobb i två år. Hon behöver muntras upp lite. Hoppas på tur nu.
Mvh: Robert

robschir@spray.se

Anonym sa...

ohh en barbapapa, de är ju så söta! vill va med o tävla, har länkat med! www.hemmafix.blogspot.com