fredag 13 februari 2009

Godmorgon!
I måndags fick jag ett ryck o rev ut allt i köket och åkte o köpte färg...Så under veckan har mitt kök förvandlats från ett äcklig rökgult kök till ett kritvitt fräscht kök=)) (Vi röker inte utan färgen har gulnat så mycket) Så idag ska jag sätta allt på plats igen o det blir så fint. Jag har även köpt så fina sakern som gör hela köket , jag ska visa det längre fram. Jag är återigen kär i en pryl , hur ytlig är man då ??=)))
Ha en riktigt skön fredag!
Kraaaaam

25 kommentarer:

Saga sa...

God morgon! Vad roligt med nymålat =) där hade du såna fina glas som jag vill ha *trånar*

Hemmalycka sa...

Ska bli kul att se resultatet!
Kram Åsa

rosenskära sa...

Din retsticka! Ska du hålla oss på halster nu?!

Menar du att du har målat hela köket? Som jag minns det är det inte speciellt litet... Överskottsenergi i makroformat!

Ha det gott/Lena

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

God Morning Material Girl !!!

Men visst kan man bli kär i en sak , titta runt omkring oss hur vi hamstrar på oss !!
Tur är väl att vi inte blir kära i människor lika lätt , hur skulle de se ut ;-)

Vitt kök låter ju bara så underbart , undrar om vårat blir klart tills jag går i pension !!

Ha en fin helg nu !!
Kram/Lotta

Vintage sa...

Väntar med spänning! Stor all hjärtans kram Susanne

Bygatan sa...

Hej Johanna!
Vill se mera NU, förstår du väl;-))

Nu fick jag nåt att se fram emot.

Ha en trevlig helg du med.

Kraam Lena

Anonym sa...

Du har blivit utmanad! Se min blogg. Kram Emmy

Anonym sa...

Lätt att förälska sig i prylar. Nyiken på resultatet. Ha en skön helg!
Kram A-S

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej !

Åhh nu blev jag på mind om att ta tag i våra köksluckor också. Jag köpte färg före jul men annat kom emellen. Så sen dess har den färgen bara stått. Nu baske ska jag måla!
(Jag är OCKSÅ väldigt ytluig, har många kära ägodelar;)

Kram Viveka

Tulipa sa...

hej!

Målade vårt kök vitt förra veckan!

också jättenöjd! Ret och fräscht.
Visst är det härligt när man får sådana ryck!!

Kram mariette

Helena Dovier sa...

Jag är inte lite avundsjuk på dig som har kommit till skott och målat om köket! Det skulle jag också behöva göra. Mitt är gult från tak till golv, så roligare kan man ju ha det. Men värre också, naturligtvis. Ska bli himla spännande att se resultatet av ditt ryck och din shopping :-).

Trevlig helg önskar
Helena

Sofi sa...

Tittar in & önskar trevlig helg!

Kram

Sofi sa...

Tittar in & önskar trevlig helg!

Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Det är skillnad på "ytlighet" och estetisk ytlighet!!!

Du verkar rakt inte ytlig, men himmelsk god smak! Väntar med spänning på köksresultatet, som om det inte var ursnyggt nog ändå...

Hjärtligt trevlig helg!!!

Anonym sa...

Hej! klart att man kan bli kär i saker..alldeles för lätt och blixtfort! Plötsligt står den bara där och man bara måste ha just den...Känner igen känslan...Ha en bra alla hjärtans dag i morgon! Kram Johanna

Fittan Fes sa...

Åh, vilken fin blogg du har:))
Kolla in våra alla-hjärtans-tips!!

www.fittanfes.com

Unknown sa...

Jag blir också helt kär i saker...inte ytligt alls bara härligt*fniss

Visst är det skönt med nymålat!

Kram Pia

My Lovely Things sa...

Oj, då vet jag vad du har för jobb.Anar attd ina händer kanske är vitfläckiga med..Jag har förmodligen dragit sista strykningne inne i vitrinskåpet..Puh!!Nu sätter mannen upp pärlspont!!
Vilka fina glas..jag har sån med..är så glad för dem..
vad kul att få se vad du har inhandlat..
ha det så bra..
jag målar med Jotuns färg..det står på burkaenatt deninte gulnar över tid..så jag hoppas att den är vit läääänge!!
kram anna

Martina sa...

Oj så spännande med nymålat kök...men jag vill ju se nu med en gång!!

Önskar dig en härlig Alla hjärtans dag!

Martina

Millygarden sa...

Spännande vad kan det vara då?
Nyfiken vill se mer!
Stor hjärtans kram till dig!
Kram Marina

Anonym sa...

Oj, oj!
Går du på solenergi?!
Det ska bli spännande att se, jag som redan tycker det är så fint!

Vårt kök har ju genomgått en förvandling också. Dels hade vi cremegula väggar, dels hade oljefärgen gulnat rejält...
Kändes som om det var nåt fel på ljuset!
Nu är det så ljust!
Och alla detaljer lyfts fram.

Jättefräck lampa du hittat.
Jag har också fyndat lampa...

Ha en fin allahjärtans,
ingela

Majas mammelucker sa...

Men oj vad du fixar ..det kommer att bli kanoon fint ..haha jag har oxå dom glasen dom år såååå fina jag är kär i mina glas...och dom är goda att dricka ur..hm vad kan du ha blivit kär i ....nu bli jag nyfiken....Mamma ligger och njuter på Teneriffa just nu men jag ska framföra din hälsning när hon kommer hem. Vet du när bilderna kommer i tidningen?
Sköt om dig och en stor Alla hjärtans kram till dig vännen!
Kram Maria

Tine sa...

God Evening ;O)

It is perfect for the Glass of Wine tomorrow Night...

Valentin...;O)

Heartly Greetings
Christine

sammen på veien sa...

Hei
Så fin blog å få kikke inn på. Første gang jeg er her men kommer gjerne igjen. Fant deg på miamor sin blog. Hun er en veldig god venn.
Ha en god søndagskveld.:)

klem fra Nina

Anonym sa...

goyard
supreme t shirt
golden goose outlet
off white jordan
kyrie irving shoes
off white outlet
bapesta shoes
off white shoes
bape
golden goose