söndag 20 januari 2008

Lantliv..

Foto:Mari Eriksson
Styling: Johanna Flyckt Och Marie Delice Karlsson
Hemma hos Åse Bäckström
I helgen har vi firat tre saker...Det största är att vårt ( Mitt,Marie och Mari) första gemensamma reportage har kommit ut i Lantliv!!!! Det är fotningen från Åses otroligt vackra hem Kulla.
Det är så roligt!! Tidningen har endast kommit ut till premunanter än men är ute i butikerna på Tis...då måste ni titta på vårt fina repotage! Vi har så många vackra hem vi ska besöka nu under året så ni komme att få se mycket mer från oss=) .Vårt nästa arbete kommer i Allt i Hemmet
snart,lovar att säga till när.
Det andra vi har firat är...vårt Badrum är färdigt!!!!!! Det är sååå skönt,nu återstår endast det roliga o "dekorera" sen ska jag visa bilder.
Det blev såå fint o det ska bli så skönt o slippa våran smutsiga källartoalett (men jag är glad att vi har haft den)
Det tredje är att min svåger fyller jämnt så i kväll ska vi ha barnvakt sen ska vi gå ut o äta grekisk mat o fira honom, o det ska bli riktigt roligt...
Hoppas ni alla har haft en riktigt mysig helg!!!!
Kraaaam

45 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt för er med repotaget i Lantliv måste kolla det.Tycker mycket om den här bloggen.Bilden här är jättefin skulle gärna ha en sån byrå(köpmansdisk?)m.v.h Katta

smultrongården sa...

Massor av super grattis!
Har precis varit in till Marie o skrivit en massa. Det är till dig med... Det absolut bästa jag sett på mycket länge...
Ni kommer inte ha svårt att få objekt, det lovar jag!
Ni skulle gärna fått göra min Smultrongård men det är för kommersiellt tyvärr.
Massor av grattiskramar - lev länge på det här! Eva

Marie sa...

Grattis till reportaget i Lantliv! Det ser jättefint ut! Tyvärr får jag hålla mig till tåls till den kommer ut i affären, men då ska den absolut inhandlas.
Grattis också till att badrummet är färdigt, förstår att det ska bli kul att dekorera. Jag väntar med spänning på resultatet!

Ha en härlig dag och en riktigt trevlig kväll!
Kramar Marie

Beas sa...

Grattis till reportaget - tidningen vet att fånga upp duktiga tjejer, helt klart!

Och AiH också...helt fantastiskt. Vilket driv du har. Det verkar bli ett fantastiskt år för dig så här långt.

Kram Bea

Johnna G sa...

Det var ett fint repotage! Ni är så himla duktiga :-)

Trevlig söndag/ Mariehill

Unknown sa...

Vill bara ge dig och Marie & Marie de största komplimanger för ert fina reportage i Lantliv. Jag har tittat och tittat och längtar tills ni kommer hem till mig och stylar. Måtte det snart bli vår.

Bilden med köpmansdisken är bara så fin. Jag vill oxå ha!
Kramisar Jeanette

Unknown sa...

Ja, jag såg det. Jättefint! Jag & foto-Linda har också med ett reportage i samma nummer.
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Jennys Vita Villervalla sa...

Stort Grattis till er!
Kram
Jenny

Bonnie´s vita rum sa...

Va roligt!

Det ska bli spännande att läsa!

Kram Bonnie

Randi sa...

Grattis! Så spännande!
Ska köpa tidingen så snart den finns ute!
Kram Randi

Gry sa...

Vilket roligt jobb du har! Och du gör det bra också ;-)Härlig styling ni gjort.

Ha en trevlig kväll på restaurangen!

Kram Gry

P.S. Jag köper tidningen på tisdag. Lovar ;-) D.S.

Tankar tar tid sa...

Jättfint reportage! Vilket underbart jobb ni har. Vad många fina hem ni får se. Ser fram emot fler sådana här reportage.
Jag är ny i bloggvärlden och jag har lagt till dig som en länk på min blogg. Jag vet inte hur det är, om jag skulle bett om lov först? Om du inte tycker att det är OK tar jag naturligtvis bort den på en gång och ber om ursäkt.
Christina

Körsbärsgården sa...

Hej Johanna!
Så kul att Ni fått reportaget publicerat och att det blet i Lantliv! Grattis! Läste det här om dagen och tittat på alla fina bilder. Smakfullt! Ska bli kul att se mer av Ert sammarbete längre fram.

Kram från Karin i Körsbärsgården.

Engsroom sa...

Grattis vad kul, blir till att köpa tidningen och kolla då.
Ha en bra vecka!
Ella

sagolikflora sa...

Hej Johanna!
Såg reportaget om min kära svärmor Åse. Va duktigs ni va att få till riktigt bra bilder.
Åse blev oxå jätte fin på bilderna. Hon som ville vara som en gömd skugga i reportaget. Det blev riktigt fint!
Grattis till första reportaget =)
Stor kram Caroline -<-@

Anonym sa...

Ja, jag log när jag såg att det var ni tre som gjort det fina repotaget!;) Grattis!

Kram/Mari

Färjtorp sa...

Grattis! Vilket repotage!!!!! Underbart, ljuvligt =)
Kram Johanna.

Lilla Blanka sa...

Åh spännande..! Måste köpa Lantliv på tisdag o kolla :)
Grattis!!!
Kram
Mia

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅ, grattis...vad roligt att fira så mycket!!

Jag VILL HA LANTLIV NUUUU! Är ju sååå nyfiken...
Hur funkar det när ni jobbar som stylister i ett hem? Jag tycker att det skulle vara så svårt att ändra saker som den som bor där har gjort...

Ha det gott så länge!

KRAM
Hanna

Villa Hemma sa...

Ååh, grattis, grattis! Jättespännande, måste börja prenumerera så att jag slipper vänta varje gång tills tidningen kommer ut i handeln :-D

Anonym sa...

Grattis!

Det var ett jättefint reportage. vad duktiga ni är!

Kul att ert badrum är klart. Vi har precis börjat. Det är pyttelitet, men kan bli fint ändå...

Kram,
Ingela

Evelinas hus sa...

Åh vad roligt, Grattis!
Jag längtar till imorgon när tidningen kommer ut.
Bilden du visar gör att man bara vill se mer.
Ha en bra måndag.
Kram Caroline

LantlivsAnette sa...

Hallo !!
Åhh..du..när jag kom hem från Stockholm så låg tidningen på bordet..jag såg ert fina underbara reportage..så roligt för er !!
Och vad många fina ,roliga saker du hade att fira i helgen..nu ser man ju framemot dina badrums bilder..
Kram Anette

me and alice sa...

Hej Johanna!
Har läst ert reportage om och om igen... det är såå fint!
Ska bli kul att se fler...
Längtar tills vi får se ert badrum. Kan redan nu tänka mig hur fint det är!
Hoppas den grekiska maten smakar gott. Det är min favorit mat...
kram susanne

linnea-maria sa...

Grattis. ja reportaget blev jättefint!! /linnea-maria

Anonym sa...

Grattis! Jag måste nog köpa lantiv nu!!!

Kamomilla sa...

Grattis! proffsigt jobbat!
Tack för besöket i min blogg! Jag har svarat på din mail! :)

Kram, Kamomilla

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till ett fantastiskt vackert repotage med superb styling och underbara foton i ett helt ljuvligt hem!!! Ser fram emot flera repoatage!! Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken firarhelg, toppen!!!

Så skönt att badrummet är klart!! Då kan ni äntligen bara njuta!

Har beundrat reportaget i Lantliv om och om igen...ni är verkligen såååå duktiga!

Ha det gott, kramar!

White Season sa...

Å vad duktiga ni är, ser riktigt bra ut och väldigt fint stylat. En elogé till er, vilket härligt år ni har framför er nu då! Ett stort grattis. Kram Malin

Unknown sa...

Åh wow! Var det ni! Jag vart helt såld på hennes fantastiska inredning, det är ett fantastiskt hem, så skoj att ni fått sett det inlive, ler.
Ha det gott! Kram Petra

bykerstin o. butikblandannat sa...

Åh va kul! Vilken dröm att få göra reportage för Lantliv! Din blogg är jättefin. Hit kommer jag tillbaka! Imorn ska jag köpa Lantliv, är riktigt nyfiken! Vänliga hälsn Kerstin

Arga Mamman sa...

Tänk så roligt och så välförtjänt! Måste genast rusa ut och köpa tidningen!!! Kram!

Sallys hus sa...

Hallå där!
massor av grattis!
måste kännas kul att få se sitt första repotage i tryck!

Ska bums iväg och inhandla ett ex.
Ha det gott, kram Katarina

Willewira sa...

Ett riktigt stort grattis till alltihop!!
Måste genast springa och köpa Lantliv!!
Kul att det går bra för er! :-)
/Willewira

Hem och Lycka sa...

Ett underbart reportage, prenumererar så jag har redan läst det. Kanonfina bilder och kanonfint piffat - det ska ni vara stolta över! kram

Evelinas hus sa...

Hej Johanna,
Jag var ute och köpte Lantliv nu på lunchen. Vilket hem och vilket repotage med superfina bilder.
Jag ska titta ordentligt ikväll.
Vad ni är duktiga!!
Kram Caroline

Marie sa...

Nu har jag äntligen läst tidningen, vilket jättefint reportage ni har gjort! Grattis till er allihopa! Nu ser vi fram emot många fina reportage av er.

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar Marie

Lilla Trollbacken sa...

Hej,
Har efter mycket tänk startat en egen blogg. Är ofta inne på din blogg för inspiration och glädje.
Tycker du har underbart vackert hemma hos dig. Är det ok att jag länkar till dej från min blogg?
Titta gärna in till mej om du vill.

Hälsningar, Gabrielle

Lilla Trollbacken sa...

Hej igen och tack!
Är lite vinglig på det här med bloggande än, men här kommer min mailadress
gabrielle.davidsson@gmail.com

Hälsn. Gabrielle

Anna sa...

Ja gud vilket underbart reportage ni gjorde i Lantliv! Helt ljuvligt! Ni är sååå duktiga och jag vill gärna se fler reportage av er:)

Så kul att ert badrum är färdigt! Kan ju bara föreställa mig hur vackert det är! Vill jätte gärna se bilder:)

Kram
:)Anna

Dubbelörn sa...

Ett stort GRATTIS till er till ett underbart reportage!

Vackert o inbjudande. Fantastisk hem dessutom. Vilket drömjobb ni har ;)

kram

MormorRuthsAnn sa...

Hej! Vill verkligen gratulera till jobbet! Underbar bild! Längtar verkligen att få se badrummet färdigt, håller själv på att "minirenovera" badrummet. Jag är ny här på bloggen, då jag nyss startat en egen blogg. Jag fullkomligt älskar din blogg! Tack för all underbar inspiration du ger.
Ann

Vanilladreams and humblebees sa...

Grattis till ett fantastiskt fint repotage! Jag är god vän med Carolin och känner ju genom henne också härliga Åse. Har dock aldrig besökt Kulla... men så vackert som det är där får man hoppas att man får tillfället att se det någon gång!

Kram från Jenny
--<-@

Unknown sa...

Helt underbart fint reportage!! GRATTIS!! =)Ni är sååå duktiga.. Följer era reportage med spänning! Kramar Malin