torsdag 2 augusti 2007

Badrum igen....


Nu har vi ångrat oss igen =) Vi beställde om i går ,det blir denna fina istället....man håller på som en galning,jag har sån beslutsångest jämnt=)
Tjuva en bild från minlilla veranda,tycker det badrummet är såå fint.Undra var hon hittat den bilden, måste fråga..
Vi hade ialla fall en helt otroligt bra dag i går.Vi hade så roligt med dom stora killarna(minstingen fic stanna hemma=(men han hade roligt han oxå) Vi åkte allt vi bara kunde,sen var vi helt färdiga på vägen hem=) Men roligt hade vi...

8 kommentarer:

Ina sa...

Johanna, den blandaren är finare tycker jag! Typ sådana blir det nog däruppe i badrummet. Tycker det är så fint med
tre-håls-blandare och riktigt gammaldags. Idag ska vi till IKEA och shoppa till tvättstugan, ska bli mysigt och det är ju aldrig fel med IKEA tycker jag.
Önskar dig en trevlig dag!
Kram Ina

LantlivsAnette sa...

Ojj vad fin den blandaren var !!det blir kanon...och badrums bilden den är ju hur fin som helst..suck..skulle vilja ha ett fint badrum också..men man får ta ett i sänder..Men ett som är säkert det är att det ska bli så himla kul att få se hur du inreder och pyntar ert badrum...Vad roligt ni verkade ha på Liseberg,jag är en sån där fegis som inte törs åka nästan nånting...Kram Anette

Maria sa...

Vilket fint badrum...och blandaren var jättefin!! Vi skall renovera vårt ena badrum..men jag skjuter fram det hela tiden..orkar inte ta alla beslut ännu.
Lycka till med er renovering..och att det kommer att bli snyggt och charmigt det vet jag redan..för du är sååå duktig Johanna!

Kram Maria

johanna sa...

Va goa ni är...Tack.Man känner det är så stora beslut,det är inget man kan ångra dagen efter..=)Men det är så roligt att planera..
Ina ,vi körde en snabbsväng till ikea efter liseberg i går..jag älskar det stället=)
Anette jag är oxå en fegis,men igår var jag tvungen,för killarnas skull..men jag satt o blunda..
In my carport-tack goa du..man behöver höra sånt ibland=))
kram

Anonym sa...

Måste vara lite svårt det där med att välja allt från början.... Själv bor jag i hyreslägenhet och här är ju det mesta liksom självvalt och kanske inte alltid så estetiskt som man skulle önska - men man lever med det. :D

Sea Angels sa...

what a fantastic new bathroom, it has such a romantic yet contempory look. I think it is really lovely I could just step into a bubbly bath......love itxxx

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina kranar du hittat!
Det är svårt att välja, det som är fint och praktiskt går inte alltid ihop....
Vad kul ni verkade ha på Liseberg, det var väl soligt där igår också?? Vi tillbringade dan i Astrid Lindgrens värld i strålande sol!Jag åkte mycket på nöjesfält förr, men min sambo åker på sin höjd Cirkusexpressen....så det blir inget åkande för mig heller längre. Vi håller oss runt barnens åkattraktioner, hur ska det gå när barnen vill åka värre grejer??...
Ha en bra kväll! Kram Sara

Sagalisa sa...

Vilken tur ni hade med vädret på Liseberg o vad roligt att komma ivär med de stora grabbarna..nu fick jag lite ångest,men sommaren är inte över än!Blandaren är jättefin,ska ni ha en vanlig vask eller inbyggd i ett gammalt skåp/bord?Vi får tyvärr bara plats med en vask så det blir med en pelare,men visst är det roligt att renovera:)trevlig kväll Anna