tisdag 30 juni 2020

Välkomna igen ...

Välkommen igen :-) hoppas att alla ska hitta tillbaka hit till min blogg som jag tänkte damma av lite nu  .. känns så kul!!! Mycket har hänt sen jag trappade ner på bloggandet och det sedan rann ut i sanden . Jag lade min stylist karriär lite på hyllan för ett tag och började som inköpare på svanefors som ni sett i tidigare inlägg , den resan har vart helt otroligt fantastiskt kul!!! något jag absolut skulle kunna tänka mig igen . Men i december så gick tyvärr svanefors i konkurs och vi alla fick sluta vilket var så sorgligt. 


Jag bestämde mig då att jag skulle satsa på textilagent för leverantörer i Indien och Kina så sagt som gjort så packade jag väskor och begav mig till Indien ,alldeles strax innan Covid 19 bröt ut och alla gränser började stänga ( det blev lite svettigt innan vi skulle hem om vi skulle hinna innan gränserna stängde men 4 dagar innan de slog igen så kom vi hem ) Jag har vart mycket i Kina i min tjänst som inköpare men inte i Indien . Jag blev helt kär i detta land ! vi reste från norr till södra och där mittemellan . Jag ska lägga ut mer bilder och berätta för ni kan ju gissa att jag har hela telefonen fylld :-)  



Textilagent är det jag vill jobba med i grund sen tänker jag mig många andra uppdrag dessutom .Jag har saknat stylingen och tidningsvärlden allt så det kommer jag syssla med absolut  . Tyvärr har covid 19 ställt till det en hel del för mig så som för så många andra , men jag hoppas på att det kommer vända snart , jag är redo :-) 

Jag kommer berätta mer om mitt upplägg och tankar i företagandet , om hur jag ska jobba mm här  i bloggen plus mycket annat såklart... 
Så ja välkomna igen till min värld 




2 kommentarer:

tualkraplak sa...

poslední fotka je přenádherná, moc hezký blog !

micheal pan sa...

I just want the whole world to know about this spell caster I met
two weeks ago, wisdomspiritualtemple@gmail.com I cannot say everything he has done for me my wife
left me 3 years ago left with my kids I was going through online
when I meant this wonderful man's testimony online I decided to
give it a try and my wife is back to me now and we ar1e happily
married again cause is too much to put in writing all I can say is
thank you very much am very happy .and does alot of spell
including Love Spell
Death Spell
Money Spell
Power Spell
Success Spell
Sickness Spell
Pregnancy Spell
Marriage Spell
Job Spell
Protection Spell
Lottery Spell
Court Case Spell
Luck Spell etc. In case you need his help contact him on this email
address wisdomspiritualtemple@gmail.com he is a good man
thanks.whatsapp number +234813 648 2342