måndag 8 oktober 2012





Det är så himla kul och hitta jobb man gjort utlagt på andra fina bloggar och se allt fint alla skriver ,, det värmer i hjärtat!
I somras gjorde vi ett uppdrag för Hus & Hem jag och Lina Östling där vi skulle göra svenska lantstilen med färgerna rött och blått i grunden ,lantligt men ändå inte för lantligt och med klassiska svenska saker och möbler.Ett super roligt uppdrag som var ute i butikerna i somras.
I dag när jag kikade in på en av mina favoritbloggar brightbazaar såg jag att goa Will hade gjort en post om just detta reportage =)) Han är ju så duktig att lägga ihop bilder o text i sina poster.. Tack Will!!!Kika in på hans blogg och inspireras klicka här

7 kommentarer:

OlgaA sa...

Jag driver ett projekt som heter "soffan av industripallar" ;)

Ska kika in på hemsidan du rekommenderar och inspireras ;)

kram/Olg@

Will @ Bright.Bazaar sa...

Thank you so much for your kind words, and for inspiring me with your wonderful work! :)

Annas röda stol sa...

Så snyggt man bara älskar de där dalahästarna. Ha en bra kväll.Kram

MammaElva sa...

Coolt! Älskar tavlan med saxen och snöret!

Ewa`s Galleri sa...

Älskar det röda ,min älsklingsfärg och har den genomgående som accent här hemma
Jättefina repotage
Ha en bra vecka

Gabriella sa...

Härligt, härligt!=)

Asa Granander sa...

Hej snabb fraga alskar golvet i ditt kok vita med gra rutor , och skall ge mig pa samma sak i varat sovrum . Har du nagra tips och rad for att det skall bli sa bra som mojligt? mvh Asa