söndag 12 februari 2012

Ofta kommer tanken " hur hamna jag här" Vilka otroliga möten man haft under livet. Idag var en sådan stund.
 Rätt som det var satt jag och min man och drack the med en helt fantastiskt intressant man  i Göteborg idag=)
Han fångade oss verkligen med sina berättelser och öden i livet , kändes som man fördes tillbaka i tiden till  den där lilla bergsbyn i Azerbedjan där vackra mattor skapades ...En stark man med många historier om sitt liv i bagaget.
Med oss hem kom en del av denna historia som jag  aldrig kommer glömma.
Det är så spännande med olika människors historia! Älskar att sitta och lyssna o tänka på vilken stor värld vi lever i, så långt ifrån min egna.
Ska visa mera i veckan av denna fantastiska matta!!!

4 kommentarer:

potapusha sa...

Johanna! Jag var nyfiken om vad du får höra den här mannen, vad historia mattan .... ovanliga och mycket vackra)))
Jag skulle vilja fortsätta denna berättelse)
Nathalie))) God natt)

Jenny - Hemtrender sa...

Mattan ser fantastiskt fin ut! ska bli kul att se mer av den=)

/Jenny

Villa Ryttarängen sa...

Mattor är spännande och jag tror att de flesta handgjorda mattor har många historier att bjuda på. Kram Pia

plaits and paisley sa...

A gorgeous rug!