tisdag 15 mars 2011

bokhyllor

Foto Mari Eriksson av mig (Johanna)

Jag älskar när man inreder med böcker ! Det är så snyggt och ger en tyngd i rummet. Carolas bokvägg tycker jag så mycket om , bilden är från reportaget som jag och Mari E gjort för Allt i hemmet från duktiga Carola Kastman. Carola har använt billy bokhyllor från Ikea som hon fyllt en hel vägg med. Nån gång ska jag också göra en bokvägg här hemma....

I dag är temat på fabriken just bokhyllor / Byråer kika in där och bli inspirerad

10 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh wow! Det här är något jag drömmer om!

Ett Vitare Hem sa...

Underbart!
Ha riktigt fin tisdag!
Kram/Lena

gult hus i svingen sa...

en hjem uten bøker blir tomt, synes jeg:) her er det ikke tomt:) Nydelig bilde, Johanna:)

klem Trine:)

Mariette sa...

Det där med böcker i öppna bokhyllor verkar vara något som kommer tillbaka rejält. Innan skulle man mest gömma dem...nu är det såå fint att få se alla!

Känns intressant och spännande!

Fin tisdag!

Kram mariette

Junk De Lux sa...

Knallfint bilde!! Likte også bildene på veggen..

Klem,Hanne

Fru Ekenstedt sa...

ja böcker är verkligen helt underbara! vårt hus tillåter bara ett litet bibliotek för tillfället men det gör en glad ändå!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Ja oj vad snyggt det är. Ha en fin vecka,

kram
Lina

Petronella sa...

Snyggt! Vita billy funkar alltid. Särskilt såhär, i stor mängd ;) Inspirerande.. //Petronella

josimo sa...

JA !! Bøker er halve livet!!

Jeg så i et blad at man kunne sette bøkene etter faregn på ryggen.
Det gjorde jeg og resultatet ble ryddig og ganske så kult

Alisah Wilson sa...

Excellent post, thanks for this. I gathered lots of information from this and I am happy about it. Do share more updates.
cheap online assignment help
Assignment Writing Service Online