onsdag 18 november 2009

Honning og Flora

Bild Rikke
Hinner med ett snabbt inlägg innan jag åker igen=)
lovade underbara Rikke på Honning og Flora att berätta om att på söndag (22/11) är deras underbara julmarknad...Den får ni inte missa. Honning og flora är den mest fantastiska butik och Rikke med sin goa mamma är helt underbara!
Vi ska absolut dit! Ska bli så mysigt att få lite härlig danskt julmys!! (Och naturligtvist få kramas lite Riiikkkke =))...) Mellan 10-16 på söndag ,kika in på deras hemsida http://www.honningogflora.dk/ så ser ni adress mm.
hoppas vi ses där! Nu ska jag iväg o fota vår=)
Kraaaam
(Glöm inte utlottningen)

15 kommentarer:

Körsbärsgården sa...

Godmorgon Johanna!

Har tyvärr inte möjlighet att besöka Honning og Floras julmarknad, även om jag väldigt gärna vill, men hoppas Du tar några bilder som Du kan dela med Dig via bloggen. :)
Lycka till med dagens arbete!

Morgonhälsning från Karin.

Annas skattkammare sa...

Åhh vad jag skulle vilja hänga på dig i helgen! =)
Kram /Anna

Heidi-anitha sa...

Mer enn veldig gjerne jeg vil dit..:0) Men det får bli bare med tankene jeg reiser denne gangen også - desverre...


God tur til deg - og kos deg emd nye oppdrag. Flinke dere er !


Klemmer Heidi-anitha

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad mysigt det låter hade gärna varit där om jag vore på plats ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Anci sa...

Hej !
Önskar att jag kunde komma :)

Kram
Anci

Tulipa sa...

Det står på önskelistan att få åka dit...
Dock vet jag inte när jag ska hinna det... Deras julmarknad verkar faantastisk!!!!

Man suger ju i sig allt av den varan nu för just nu finns det inget bättre!

Hoppas du får en härlig dos vår genom jobbet nu då och sen tillbaka i vinterstämning!

Kram Mariette

Bitte sa...

Än en gång märker jag att jag bor i fel landsända... :-).

Hoppas du får en fin helg på deras julmarknad!

Kramar
Beatrice

Millas hem sa...

Ja, dit hade jag gärna åkt. Har heller ingen möjlighet, men som någon annan skrev, ta gärna bilder och dela med dig av allt det vackra!

Kraaam

Anonym sa...

Hej Johanna, nu gör jag det som jag skulle ha gjort så länge: Talar om för dig att jag tycker så mycket om din hemsida, den ger stor inspiration till att fixa och dona hemma och så är det alltid så fina bilder / Anki

Anonym sa...

Hello Johanna,
Your blog has been one of my favorites for a long time now! Thank you so much for all the beauty and inspiration you share!
Zuzu

Solsjö - Under en vind sa...

Låter som om du är iväg på en mysig tur!

Kram!

My Lovely Things sa...

Hej Vännen!
Men va trevligt. Tänk om ens tid räckte så man kunde göra allt..
Vi måste ta en fika nån dag. Vore så mysigt..
kram Anna

Muffinsmidja sa...

Hallåj kära Johanna!

Det låter helt underbart med marknad i grannlandet. Jag saknade dej till mitt morronkaffe.
Det blir lite beskt när inte du är med, haha.
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av den otroligt fina ringen men kommer inte ihåg om man skulle göra nåt speciellt för att vara med.
Du vet jag vinner aldrig och deltar mycket sällan men nu tänkte jag att om inte det finns något härligt inlägg med mina morgonrutiner (dvs Du+kaffe) så kan jag ju chansa att få ha dej i en "ring" med mej och det vore super, hela tiden.

Ha det gott, Åsa.

Betty sa...

Hallå hjärtat !
Här har du en som är riktigt sotis !
Hoppas allt gick bra för er idag.

Kram tills vi hörs igen !
Betty

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar