fredag 15 februari 2008




Jag älskar detta hemmet!!!! Kommer som vanligt inte ihåg vad familjen heter som äger detta hem , men om nån vet så skriv gärna....Tycker det är helt fantastiskt.Jag har ett repotage i från deras hem någonstans i bland alla mina tidningar ,men kan inte hitta det=((
Jag tycker turkost är så fint i inredning ,önskar att jag hade mer turkost hemma men här passar det inte in,det går bara inte har försökt.
Titta o njut av hennes bilder!!
Vill önska alla en riktigt mysig helg.Själva har vi varit på Universeum i dag med barna o haft riktigt mysigt o självklart blev det en sväng till ikea på vägen hem=) Inte lika mysigt tyckte barnen...men mamma hade roligt=))
Kraaam



12 kommentarer:

Tina sa...

Håller med dig om det turkosa, så himla snyggt på bild men i verkligheten så sticker det i ögonen... Det vita duger bra... :-)
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll... Kram Tina

Anonym sa...

Ja, vad härligt att läsa om fler som drömmer om turkost. Det är så fint och fräscht och jag har varit såå nära att köpa hem lite ljust turkosa prylar... Vet bara inte var jag skulle ha dom, så att jag skulle orka med dom nån längre tid ;)

Ljuvliga bilder!!

Ha en mysig helg!
kram/ruffa

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, verkligt vackert hem och turkoust är fint i denna stil. Ha en mysig helg! Mari.

lottens vita och gröna sa...

lskar kontraster, turkost är jättefint men inte hos mig heler, det bryter för mycket. underbart hem! kram och trevlig helg! lotten

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ja , det var verkligen ett vackert hem!!

Trevlig Helg Millan

Willewira sa...

Jag håller med dig - turkost är jättefint!! Jag skulle vilja ha ett sommarhus i Italien, vid havet, där delar av inredning är turkos.
Är lite sugen på att inreda en av våra framtida toaletter i vitt och turkost...hmmm...

Universum var vi på i somras och det tyckte barnen var jättekul!!
Roligt att ha det på nära håll för det är verkligen något man kan åka till flera gånger...

Önskar dig en riktigt skön helg!!
/Willewira

Lilla Trollbacken sa...

Godmorgon Johanna!
Jag känner igen detta hem, men som sagt vem orkar leta igenom alla tidninga...........
Ha en bra dag!
Kram
Gabrielle

LantlivsAnette sa...

Jaa visst är det ett härligt hem..det finns i en Lantliv tidning..och hemmet ligger på Resarö i S-holms skärgård..nära Waxholm... har du varit till Waxholm ? ojj ojj så fint det är där..punsch verandor och snickar glädje så det slår härliga till...
Ha det så bra Kram Anette

Vintage sa...

Hej! Barbro Dillner heter hon som har huset, Resarö stockholm.Finns i Lantliv nummer 5 2006.Har också alltid beundrat det hemmet. Kram Susanne

Evelinas hus sa...

Jag älskar dom där bilderna, jag är också svag för turkost.
Det finns en urmysig butik som heter Magasinet i Vaxholm, http://www.magasinetvaxholm.se, dom har samma bilder på sin hemsida. Kanske är det ägarna till butikens hem, jag vet inte? Resarö som Anette skriver om ligger granne med Vaxholm, urfina områden båda två.
Kram Caroline

Anonym sa...

vilket sammanträffande jag brukar också titta tillbaka på just det reportaget när jag kikar i gammla tidningar maria

Makalösa Malin sa...

Hejhej! Vilka fina bilder, man blir j alldeles lyckligt snurrigt glad! Tack för titten, hit återkommer jag mer än gärna vetja!;-)
Kramelidam Malin