lördag 28 april 2007

Vintage by Nina







Bilder i från Ninas hem

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei søte du!

Takk for at du har lagt et bilde fra butikken min i siden:))
Det var kjempe moro å se:))

Håper du har det fint!
Her er det sommer, deilig!

Det var så moro å se bilde av deg og din herlige familie også!
Jeg har selv to små gutter...full action!

Ha en strålende helg, og takk for din inspirerende blogg!

A

Eva Agnes sa...

Åh så fint med Ninas grejer. Du har ett så underbart hem.
Kramar Eva Agnes

Nina sa...

tjoho såg dina alster på grönbergs interiör idag! kämpeflott...
kramar

johanna sa...

Gokväll alliopa
Visst är det härligt med killar..fulfart från morgon till kväll tillomed i sömnen=)
Klart jag måste ha med bilder från din mysiga butik...det är så fina bilder

Vad roligt att du såg mina saker hos Grönbergs..hon har så himla mysig butik.

Tack Agnes

Hoppas ni får en bra helg allihopa

Lin & Lavendel sa...

Vilken mysig blogg och massor av fina saker!

Signes Vind sa...

Du har en otroligt fin blogg, så inspirerande och rofylld att vila ögonen på. Jag återkommer!!!!

johanna sa...

Tack vad roligt att ni tycker om min blogg...ni är välkommna tillbaka..

elin1976 sa...

Butikken " vintage by Nina" er en fantastisk butikk. Jeg har ikke kjøpt noe derfra enda men vi får se. Det finnes så mange flotte butikkker på nettet akkurat for øyeblikket. Ønsker deg en fin søndag. Så artig å se bilde av deg og familien din på bloggen. Koselig å vite hvem vi " snakker " til
(he he)Ha en fantastisk søndag. Klem fra Elin:O)

MODERN COUNTRY sa...

Heisann og takk for besøk og en så vennlig hilsen! Jeg ble jo så glad for å finne din herlige blogg i går og er glad du også vil lenke meg :)Nå kan vi jo få dele inspirasjoner og fine bilder :) Ha en underbar Søndag og kos deg i et forhåpentlighvis fint vær !

johanna sa...

Ja hennes butik är jättefin men lite dyr=( Hoppas ni oxå får en fortsatt trevlig helg med mycket sol....

Mikkeline sa...

Hei!
Jeg fant din blogg først i går og synes den er kjempeinspirerende. Jeg blar frem og tilbake og nyter alle de nydelig dekorasjonene og interiørene. Jeg synes jeg fant så mye fint her at jeg skriver om deg i min blogg i dag. Men hvis du ikke skulle like at jeg bruker bildene dine er det bare å si ifra så skal jeg fjerne de.

johanna sa...

Hej Mikkeline..
jag blir bar a jätteglad att du skriver om mig..det är en ära.Roligt att du tycker om det jag blir jätteglad.tack.jag måste in o kika hos dig
kram johanna

A sa...

Ja hon har fina saker, men det har du också! Trevlig helg!! :)